משכון כלי כסף – מה זה בכלל?

אנשים רבים מעוניינים למשכן את כלי הכסף שברשותם כנגד העמדת הלוואה. אם גם אתם או אנשים יקרים לכם מצויים במצב בו הם זקוקים להלוואה כספית, הגיע הזמן להכיר את שירות משכון כלי כסף. הבה נתחיל..

משכון כלי כסף- מה זה בכלל?

משכון של כלי כסף הינו שירות ייעודי במסגרתו כל אחד ואחת מביניכם יכול לקבל לידיו הלוואה כספית במזומן כנגד משכון כל אותם כלי הכסף העומדים לרשותו, כאשר סכום ההלוואה שתעמוד לרשותכם יקבע בהתאם להערכת השווי של אותם כלי הכסף אותם תחליטו למשכן.

למי מיועד השירות?

משכון כלי כסף הינו שירות המיועד לכל אחד ואחד מביניכם המעוניין ליטול הלוואה כספית מגורם חוץ בנקאי תמורת משכון כלי הכסף השונים העומדים לרשותו, כאשר כל תהליך המשכון ונטילת ההלוואה מתבצע במסגרת רישום וקבלת מסמך רשמי הכולל בתוכו את פרטי העסקה.

מספר מילים על תהליכי משכון כלי כסף

בשלב הראשון, תדרשו ליצור קשר עם החברה המספקת שירות זה וזאת על מנת לקבוע פגישה מסודרת במשרדי החברה. בשלב השני, יתקיים מולכם הליך הערכת שווי לפריטי כלי הכסף אותם תהיו מעוניינים למשכן, כאשר בדיקת הערכת השווי נערכת על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא. לאחר בדיקת הערכת השווי, צוות המומחים של החברה יציג בפניכם את מחיר הכסף המדויק של כלי הכסף העומדים לרשותכם ובהתאם לסכום זה ניתן יהיה להעמיד לרשותכם הלוואה כספית מיידית ובמזומן כנגד משכון כלי הכסף השונים. ברגע נטילת ההלוואה תקבלו לידיכם מסמך רשמי עם פירוט מדויק של העסקה ופרטים מלאים אודות האופציות השונות העומדות לרשותכם לצורכי סילוק ההלוואה וקבלת פריטי כלי הכסף אותם משכנתם. כמו כן, חשוב שתדעו שבכל רגע נתון עומדת לרשותכם אופציית מכירה של פריטי כלי הכסף תמורת הלוואה אותה נטלתם.

איזה סוגים של כלי כסף ניתן למשכן?

במסגרת שירותי משכון כלי כסף ניתן למשכן כל פריט של כלי כסף בעל ערך כספי, לרבות, מוצרי יודאיקה, כלי כסף עתיקים, ערכות סכו"ם, פמוטים, קופסאות המיוצרות מכסף וכדומה. בשורה התחתונה, משכון כלי כסף הינו שירות ייעודי המאפשר לכל המעוניין בכך לקבל הלוואה כספית מיידית ובמזומן תמורת משכונם של כלי הכסף השונים העומדים לרשותכם. בהצלחה!

תרצו מידע נוסף על משכון כלי כסף?לחצו על הכפתור.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט