משכון כלי כסף – כל היתרונות בפעולה אחת!

אם גם אתם אספנים של כלי כסף או שירשתם את כלי הכסף מהקרוב לכם וכעת אתם זקוקים למזומן ובמיידי, בוודאי תשמחו להכיר את שירות משכון כלי כסף. שירות בו אתם משאירים אצלנו את כלי הכסף שברשותכם ואילו אנו מספקים לכם בתמורה, כסף מזומן. במידה ותהיו מעוניינים בכלי הכסף בחזרה, תצטרכו לעמוד בתנאי ההלוואה שנקבעו עמכם מראש ולהחזיר את הסכום שסוכם במעמד המשכון. 

משכון – הגדרה מילונית

במילון המילה 'משכון' מוגדרת כמונח משפטי שמשמעותו נכס אשר משועבד כערובה למטרת חיוב. במסגרת עסקאות משכון כלי כסף או נכסים אחרים, חותמים על עסקת מכר חוזר, כלומר עסקת משכון בין המוכר (אתם) לבין הקונה (הצד שקונה או ממשכן), שבה הקונה מתחייב בפני המוכר, למכור לו חזרה את הנכס, במחיר מסוים ותוך פרק זמן שנקבע. למעשה, משכון הוא תהליך מוסכם בו כלי הכסף ניתנים לחברה שמציעה שירותי משכון, כערבות לכך שאותה הלוואה שהם סיפקו לאותו אדם, תיפרע בזמן שסוכם מראש.

מהו שירות משכון של כלי כסף?

בשירות זה אתם תמסרו אל מומחי החברה את כלי הכסף שבבעלותכם. המומחים יבדקו אותם, יסווגו אותם בהתאם לסוגם, יבדקו מה השווי שלהם ובהתאם לכך יציעו לכם הצעת מחיר אטרקטיבית. אם תחליטו שהצעת המחיר משתלמת לכם יותר מהלוואה בבנק או מכל חברה חיצונית אחרת, תוכלו להנות מהלוואה מיידית במעמד העסקה במזומן. טרם קבלת ההחלטה האם לשכור את שירותיה של חברה זו או אחרת למטרת משכון כלי כסף חשוב שתבדקו האם מדובר על חברה אמינה ובעלת מוניטין מוצלח בתחום, כיצד היא מעריכה את שווי כלי הכסף שלכם והאם כלי הכסף מתקבלים במלואם וללא כל סלקציה. יש להדגיש כי, עסקים רבים בעלי ניסיון ומוניטין בתחום בדרך כלל לא יגבילו לכמות וסוג פריטים, אך הם כן ישימו דגש על איכות כלי הכסף שניתנו לבדיקה.

משכון כלי כסף – נקודות חשובות

  • תחזוקה קפדנית – חשוב לשמור על כלי הכסף וזאת על מנת שהם לא יחלידו ויהרסו וכך לא
  • יהיה ניתן למשכנם או למכור אותם.
  • כסף מזומן – משכון כלי הכסף שברשותכם אידיאלי למצבים של רצון לסגור חובות או כאשר אתם זקוקים לכסף במיידי למטרת עסקה חדשה או כל סיבה אחרת.
  • יתרונות נוספים – היתרונות של המשכון רבים, שכן ניתן לקבל את כלי הכסף בחזרה ובכל זמן נתון. הכסף ניתן במזומן ואין צורך בערבים, אין מחוייבות של מיסוי ואין עמלת תיווך וזאת בהנחה שאינכם מבצעים את העסקה אל מול חנויות, אלא אל מול חברה שמתמחה במשכון של כלי כסף.

בהצלחה!

5 דברים שחייבים לדעת לפני משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט