משכון כלי כסף ישנים במזומן

האם אתם מחזיקים כלי כסף בבית?

בעבר כלי כסף היו נחשבים לסמל ליוקרה. בכל בית היה נהוג לערוך את שולחן האוכל עם כלי כסף וסכו"ם מכסף, ולהציג לראווה חפצים שונים העשויים כסף. עם השנים כלי הכסף הפכו להיות יותר עניין של אופנה, אך כיום רוב הכלים מאוחסנים בארונות ובארגזים. ובכן, במקום לתפוס מקום בבית או לנסות למצוא פינה לאותם כלים,תוכלו להפיק מהם תועלת אחרונה ולמשכן אותם. 

ערכו של הכסף

לעומת זהב ויהלומים שערכם נחשב תמיד גבוה בשוק, אצל הכסף הסיפור הוא אחרת. מלבד היותו מתכת פחות יקרה מהזהב, הוא גם בעל נטייה להחליד לעומתו. כלי כסף יכולים להחליד מהר אם לא מטפלים בהם ומטפחים אותם – אבק ולחות הם רק חלק מהסיבות שיכולות לפגוע בכלי הכסף. לכן, גם אם נציג אותם בסלון, סיכוי רב שבסופו של דבר נצטרך להשליכם לפח. עם זאת, טיפול וניקיון נכון יוכל להבטיח לכם סכום נאה אם תרצו למשכן את כלי הכסף שלכם. 

כסף תמורת כסף

חברות רבות קונות כלי כסף ישנים לצד מתכות אחרות, אך גם עוסקות במשכון כלי כסף. אם יש לכם כלי כסף ישנים בבית שמתחילים להראות איתותי חלודה, נצלו את הרגעים האחרונים והרוויחו מכך כסף מזומן. למשכון כלי כסף פונים בדרך כלל מסיבות כלכליות. לכן, אם אתם זקוקים למקור כספי מיידי ומהיר, קחו את תכשיטי הכסף שיש לכם בבית ומשכנו אותם. מלבד העובדה כי תקבלו סכומים נאים, הריבית על המשכון אינה גבוהה כמו זו שדורשות ההלוואות הבנקאיות, ותוכלו לקבל את כל התכשיטים חזרה בכל עת שתרצו.

הערכת שווי כלי הכסף

תוכלו למשכן כלי כסף או למכור אותם בתנאי שאכן מדובר על כסף אמיתי. כיצד נדע זאת? ובכן, מתחת לכל כלי כסף ישנה חותמת זיהוי, כאשר ישנם כל מיני חותמות בהתאם לארצות השונות. פשוט מאוד לבדוק זאת – הסימן אמור להיות חקוק בבירור, בתנאי כמובן שכלי הכסף שלם, לפחות ברובו. הסימן הבינלאומי לכסף טהור הוא מספר בין שתי כפות מאזניים, כאשר המספר מציין את אחוזי הכסף שבו. סימני הכסף משתנים בהתאם לארצות כפי שצוין הנ"ל. בארץ ישראל לצורך העניין, הסימן הינו כשל שלושה רימונים, ולצידם המספר המכיל את אחוז הכסף. ככל שהאחוז יהיה גבוה יותר, כך משכון כלי הכסף יניב סכום גבוה יותר. מכון התקנים הישראלי מאפשר את בדיקות אלו ללא תשלום.

הערכה אצל נציג בבית העסק בעת משכון כלי כסף

מעוניינים במשכון כלי כסף? רוצים לדעת כמה הם שווים? בין אם בדקתם זאת במכון התקנים ובין אם לא, נציג מטעם העסק אליו תפנו יבצע בדיקה במעבדתם בזמן ביקורכם. אם אכן ביצעתם בדיקה מקדימה, תוכלו לבדוק אם שתי הבדיקות תואמות בממצאים שלהן. בכל מקרה, תוכלו לבקר במספר בתי עסק על מנת להשוות בין הצעות המחיר שתקבלו.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט