משכון כלי כסף במזומן

משכון כלי כסף כחלופה להלוואה

כמעט בכל בית ישנו ארון מיוחד לכלים מיוחדים וביניהם כלי כסף מתקופות קדומות בעיקר של קרובי משפחה אשר עברו בירושה ומשמשים ליופי ולהנצחת זיכרונם. בדרך כלל לא ייעשה שימוש אחר לכלים אלו, גם לא לאירועים מיוחדים וארוחות חגיגיות. אך למרות ההידור שהם מוסיפים לבית וערכם שלעיתים הוא סמלי, מדובר על טרחה תמידית של ניקיון כלים אלו, כשבהיעדר ניקיון כלים אלו משחירים מהר מאוד ומאבדים מערכם ומיופיים. לשם כך פתרון אידיאלי כיום- משכון כלי הכסף וקבלת כסף מזומן במקום.

הפיכת כלי הכסף חסרי השימוש לכאלו המפיקים תועלת

במקום שהכלים ימשיכו לעמוד בבית, להשחיר ולצבור אבק, עשו מזה כסף. בסופו של דבר, כלי הכסף יזרקו או יעברו לתוך ארגז במחסן, ושום ערך כבר לא יהיה ניתן להקנות להם. אמנם ערכו של הכסף פחות משל הזהב, אך במרוץ השנים ערכו האמיר וסכום נכבד אפשר לקבל אפילו על פריט כסף אחד. כדאי לציין כמובן, שככל שממשכנים יותר כלי כסף כך מקבלים יותר מזומן, ובמיוחד אם עושים זאת בהקדם האפשרי, לפני שהפריטים מאבדים מערכם עם השנים בהם הם מוחזקים.

מתי כדאי לחשוב על פתרון של משכון

בדרך כלל אנשים נוטים למשכן כאשר נמצאים בתקופה כלכלית קשה. ללא ספק מישכון כלי כסף במזומן זהו פתרון מעולה ומיידי, ללא צורך בהלוואות שלא נגמרות ועם ריביות והתחייבויות מיותרות. לא צריך להחזיר כסף כל חודש, לא לפרוס לתשלומים, את כל הכסף מקבלים ללא ניכויים מיותרים ובמזומן, ואתם בוחרים מתי להחזיר את הכסף ולקבל בחזרה את הפריטים, אם בכלל תרצו לעשות זאת, במידה וישנו ערך סמלי לפריטים. כמו כן, ישנם הממשכנים את כלי הכסף ומקבלים מזומן גם על חפצים אשר אינם בעלי ערך רגשי להם, וכך נהנים מכסף לכל מטרה, בין אם תשלום חובות לבין אם לחסוך כסף נוסף לקניית המכונית הרצויה.

שני הצדדים מרוויחים

להבדיל ממכירה בה נפטרים לצמיתות מהחפצים, במישכון כלי כסף במזומן ניתן לקבל את כלי הכסף בחזרה או חלקם בכל עת שתרצו, ברגע שיש ברשותכם את סכום הכסף אותו קיבלתם מלכתחילה על אותם כלים, בנוסף לסכום נפרד הנלווה לכך, עליו הוסכם מראש עם הסוחר.

עסקת משכון כלי כסף במזומן

גשו לחברה רצינית ואמינה, תבצע הערכת שוק בשבילכם על כלי הכסף שברשותכם. כמו כן, ישנן חברות המבצעות שירות משכון כלי כסף במזומן ישירות בבית הלקוח. ניתן למשכן כל כלי כסף החל משרשראות ועד מגשי אירוח גדולים. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט