משכון כלי כסף בבורסה

כמה כלי הכסף שלנו שווים בימים אלו

לפני דורות רבים, אותם כלי הכסף שנמצאים אצלנו לאחר קבלת הירושה היו שווים כסף רב והיה מסמל יוקרה בכל בית. הכסף, לצד חברו הזהב הינו מאז ומתמיד מתכת יקרה מאוד וערכו בין הגבוהים ביותר. רבים אינם יודעים כי אותם כלים השכובים בארון שווים סכומים נכבדים היכולים לעזור לנו בשעת צרה או על מנת לסיים את התשלומים על המכונית שקנינו לפני שלוש שנים. לשם כך, נוכל לבחור במשכון כלי כסף או לחילופין במכירתם.

משכון או מכירה?

משכון כלי כסף יהיה עדיף בעיקר כאשר יש לנו שימוש בכלים אלו למטרות מסוימות או כאשר מדובר בחפצים בעלי ערך רגשי. אל לכם למהר ולמכור אותם, שכן במשכון תקבלו את אותו סכום ובמכירה אין דרך חזרה. רבים מתחרטים עד היום כי מכרו את כלי הכסף שלהם ולא בחרו בדרך המשכון.

משכון כחלופה להלוואה

רובנו פונים לבנק על מנת לבקש הלוואה. כאשר מדובר בסכומים גדולים או למטרה מסוימת, יהיה זה כרוך במאמצים רבים ובזבוז זמן רב כמו מציאת ערבים וקיום תנאים מגבילים ומחמירים מאוד. כמו כן, בהלוואה, נתבקש להחזיר בנוסף לסכום הכסף אותו קיבלנו גם ריביות ועמלות מסוימות. במקום זאת, נוכל למשכן את כלי הכסף שלנו ללא תנאים וללא הגבלות מקדימות. במשכון, להבדיל מהלוואה אין התחייבויות לא טרם המשכון ולא לאחריו, פרט לסכום הנקבע על מנת לקבל את כלי הכסף חזרה. כמו כן, מדובר בעסקה מיידית וקצרה בה הכסף מתקבל ישירות במזומן ואין צורך לעשות זאת על חשבון מסגרת האשראי שלנו.

מדוע לבחור בשיטת המשכון?

תוכל לבצע מכירת חצר או למכור בדוכן רהיטים וחפצים אחרים בבית, אך זה ידרוש מכם זמן רב וטרחה. משכון כלי כסף ניתן לבצע בכל עת בזמן הנוח לכם, מבלי לוותר על יום עבודה ומבלי להשקיע בכך שעות ואף ימים. במשכון לא תצטרכו לשווק ולשכנע אנשים לקנות את הפריטים שלכם. כמו כן, כלי כסף שווים הרבה יותר מחפצים אחרים שכן מדובר במתכת יקרה עם ערך גבוה מאוד בשוק. והחשוב מכל- תוכלו לקבל אותם חזרה וליהנות מהם מחדש.

משכון כלי כסף- כיצד עושים זאת?

חיפוש קצר ברשת יניב תוצאות של חברות רבות המתמחות במכירה ומשכון של כלי כסף ומתכות אחרות כמו זהב ויהלומים. בכל האתרים האישיים של חברות אלו תוכלו למצוא מידע רב על כל נושא המשכון וכן כל מידע חיוני אשר יקל עליכם טרם ביצוע העסקה. לאחר שיצרתם קשר עם החברה, תוכלו לגשת אליה פיזית או להיעזר בשירות הגעה עד בית הלקוח אותו מציעות חלק מהחברות. לאחר שמשכנתם את כלי הכסף שברשותכם, תוכלו לקבל אותם חזרה בכל עת לאחר תשלום מסוים אותו קבעתם יחדיו מראש.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט