משכון יהלומים – מה חשוב לדעת

משכון יהלומים הינו שירות המיועד לכל אחד ואחד שברשותו תכשיטי יהלומים או יהלומים בודדים מכל הגדלים. שירות זה מאפשר לכם למשכן את היהלומים תמורת הלוואה מיידית שניתנת במזומן וזאת במסגרת עסקת משכון המתקיימת באמצעות הסכם ביניכם לבין הצד השני.

רמת צבע יהלום

למי מיועד השירות?

שירות משכון יהלומים מיועד לכל אילו מבינכם המחזיקים בתכשיטים בהם משובצים יהלומים ולאלו שבבעלותם יהלומים בודדים ובגדלים שונים. השירות מאפשר לכם להנות מהלוואה מיידית במזומן כנגד משכון היהלומים ו/או תכשיטי היהלומים, כאשר הפריטים אותם משכנתם יוחזרו אליכם כאשר תשיבו את הכסף הניתן לכם כהלוואה. יש להדגיש כי, שירותי המשכון מיועדים לאילו מביניכם המעוניינים להעמיד לרשותם הלוואה במזומן ובאופן מיידי. כמו כן, לאחר החזרת סכום הכסף אותו לוויתם במסגרת המשכון הינכם מקבלים בחזרה את הפריטים שנתתם והם חוזרים לבעלותכם הבלעדית כפי שהיה קודם לכן. יחד עם זאת, עומדת לרשותכם האפשרות לממש את מכירת היהלומים כנגד הסכום אותו נטלתם במסגרת ההלוואה. 

כיצד מחשבים את שווי היהלומים לצורך מתן ההלוואה?

משכון יהלומים הינו שירות הניתן בליווי הערכת שווי מדויקת של תכשיטי היהלום או היהלומים אותם תרצו למסור למשכון. הערכת השווי מתבצעת בהתאם למחירון יהלומים לפיו עובדים בשוק היהלומים העולמי, כאשר רק לאחר בדיקה מקיפה הנערכת במקום בו מתבצע המשכון, ניתנת לכם הערכת השווי שבהתאם אליה נקבע סכום ההלוואה אותה תוכלו ליטול.

סוגי יהלומים אותם ניתן למשכן

משכון יהלומים כנגד הלוואה כספית במזומן אפשרי לגבי כל סוגי היהלומים שיש לכם ואין זה הכרחי אם יש בידכם תעודה גמולוגית או לאו. בין היתר ישנם יהלומים נוספים אותם תוכלו למשכן וביניהם יהלומים צבועים, יהלומים מוגדלים, יהלומי מואסנייט, יהלומי HPHT וסוגי יהלומים נוספים. כמו כן, ניתן למשכן תכשיטים בהם משובצים יהלומים מסוגים שונים, בגדלים שונים וברמות ליטוש שונות. במקום העסק בו בחרתם למשכן את היהלומים תיערך בדיקה מקיפה בנוגע לסוג היהלום ושוויו, על מנת לקבוע את סכום ההלוואה אותה תוכלו לקבל כנגד המשכון.

לסיכום פעולת משכון יהלומים מאפשרת לכל אחד ואחת מכם המחזיק ברשותו יהלומים מכל הסוגים, למשכנם כנגד הלוואה כספית ולקבל את הכסף במזומן ובאופן מיידי.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון יהלומים:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט