משכון יהלומים ישנים כהלוואה

Selling diamonds for cash

סיפורו של יהלום

היהלומים נוצרים בטבע בצבעים שונים, הנוצרים עקב פגמים במהלך ייצורו. היהלום מאז ומתמיד מצרך יקר בשל המראה המיוחד שלו והערך הכספי שלו, ואותו ניתן לראות בעיקר בתכשיטים. דירוג היהלומים נעשה על פי ארבעה פרמטרים – המשקל, הצבע, הניקיון, והליטוש. ככל שהצבע שקוף יותר וככל שישנם פחות פגמים ביהלום, כך יהיה שווה יותר בשוק. כאשר אנו באים לקנות תכשיטי היהלומים, מחירם יהיה על פי הסוג ואיכות היהלום.
 

מכירת יהלומים

אם יש ברשותכם תכשיטי יהלומים שאינם בשימוש, חבל שיתפסו מקום בבית. תוכלו למכור את היהלומים שלכם תמורת כסף מזומן, וכך להרוויח מכל הצדדים – גם עשיתם סדר בארון, וגם קיבלתם על כך מזומנים. כך לפחות החזרתם חלק מהתשלום של תכשיטים אלו שקניתם בזמנו.
 

ומה לגבי משכון?

לעתים נרצה למשכן את היהלומים שלנו ולא למכור מסיבות מסוימות. במכירה אנו נפרדים לתמיד מהיהלומים, ואין דרך חזרה. במשכון הדבר הוא שונה – הפרידה היא זמנית, בדרך כלל לתקופה קצרה בה נוכל גם ליהנות מכסף מזומן וגם מהידיעה כי נוכל לקבלם בחזרה. אם יש לכם תכשיטי יהלומים בבית ואתם זקוקים להלוואה מיידית, משכון יהלומים יכול להיות הפתרון בשבילכם.
 

משכון יהלומים כאלטרנטיבה להלוואה

רבות מדברים על היתרונות של מכירת או משכון יהלומים כחלופה להלוואה ולא סתם: מדובר על תהליך קצר, מיידי, ללא הגבלות והתחייבויות, ללא מאמץ וללא חששות. הלוואה מהבנק לא תאושר בהכרח, בייחוד אם אין לכם את הביטחונות והערבים הדרושים לה. תוכלו לקחת הלוואה מההורים או מהחברים, אך משכון יחסוך לכם את המחויבות והאי נעימות הנלוות לכך.
 

חיפוש עסקים בהם ניתן למשכן או למכור יהלומים

אם אינכם מכירים אדם שיכול לתת לכם המלצה היכן למשכן את היהלומים שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש פשוט באינטנרט. מנוע החיפוש יכוון אתכם לאתרים רבים בהם תוכלו לקבל מידע על משכון ומכירה, אשר בדרך כלל יהיה גם אתר החברה של אותו עסק. תוכלו ליצור קשר טלפונית, במייל או באתר עצמו, ולקבוע פגישה. כמו כן, תוכלו לברר באתר כתובות של עסקים אלו, ולהגיע לשם באופן עצמאי על מנת להתרשם ולקבל מידע נוסף. על מנת לעשות את החיפוש יעיל יותר, מומלץ לחפש על פי יישוב או אזור מגורים רצוי.
 

עסקת משכון בבית הלקוח

בתי עסק רבים מאפשרים לבצע עסקת משכון יהלומים גם בבית הלקוח. מדובר על שירות שלעתים יינתן בחינם, או בעד תשלום סמלי. ולמי זה מתאים? לחוששים לצאת עם היהלומים היקרים החוצה, לבעלי מוגבלות גופנית כלשהי, וסתם אם בא לכם לעשות זאת בנוחות רבה יותר.
 

היזהרו מרמאים

ישנם הרבה נוכלים בחוץ, לכן מומלץ למשכן את היהלומים רק בבית עסק לו כתובת פיזית. אם למשל מציעים לכם להיפגש בסמטה חשוכה או במקום מבודד, ראו זאת כנורת אזהרה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון יהלומים:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט