משכון יהלומים במזומן

כשהמצב הכלכלי בישראל עולה ויורד כל תקופה, אסור לנו להיות שאננים, אלא לקחת החלטות כלכליות נכונות. בין אם מדובר בעסק או במצב כלכלי של ביתנו הפרטי, פתרון יעיל אשר הפך נפוץ בשנים האחרונות הוא מישכון יהלומים במזומן.  ללא ספק יהלומים הינם מצרך יקר ויוקרתי, אך אם אין באפשרותנו להחזיק אותם, מומלץ להפיק מהם את התועלת המרבית. מעבר לכך, אין לנו שימוש ביהלומים בשגרת היום יום שלנו, ובאם אין לנו ערך רגשי ליהלום שברשותנו, מומלץ למשכן אותו, שכן בכסף אנו משתמשים כל הזמן.

Selling diamonds for cash

משכון כאלטרנטיבה להלוואה

במקום להתעסק עם בנקים אשר מקשים עלינו לקחת הלוואה ועושים זאת בעזרת פרוצדורות מעייפות, ארוכות ומייגעות, משכון יהלום במזומן מאפשרת קבלת כסף מיידית, בנוחות וללא מאמץ. אין התחייבות להחזרת ההלוואה או תשלום ריבית, ואין צורך בערבים. פשוט ממשכנים, מקבלים מיד כסף במזומן, ובאפשרותכם לקבל תמיד את היהלומים בחזרה.

ביטחון כלכלי לעסק ולבית

קשה לפתוח עסק בימנו, שלא לדבר על לתחזק אותו. בעזרת מישכון היהלומים שברשותכם תמורת מזומן תוכלו להגשים את חלומכם ולהחזיק את העסק לתקופה ארוכה בלי לחץ ובראש שקט. ולחילופין, באם הינכם מתקשים בלעמוד בתשלומי המשכנתא או שהחובות לחברת החשמל גדלו, משכון יהלומיםבמזומן הינו פתרון מצוין לבעיות אלו.

ביטחון אישי

יהלומים ללא ספק הינם המתנה הגדולה ביותר שיוכלו להיתקל בה השודדים כאשר הם בזמן פריצה לווילה מפוארת. נוכל לקנות כספת, או להחביא זאת בתוך הרבה קופסאות ומגירות, אך לעולם לא נרגיש בטוחים באמת. הגנה שכזו היא הגנה חלקית, אך משכון, היא הגנה הכי בטוחה שיש ולאורך זמן. במקום להחזיק יהלומים בבית ולישון עם עין פקוחה, ניתן למשכן את היהלומים, ולהפקיד את הכסף בחשבון הבנק.

ערך היהלומים

כמו במשכון של כסף וזהב, גם בעסקי מישכון יהלומים במזומן ההתייחסות לערכי היהלומים הינו  בהתאם לסוג היהלום ואיכותו כאשר ערכו משתנה כל הזמן. כמו כן, עם הזמן יהלומים מתיישנים ויכולים לאבד מערכם.

כיצד מתבצעת עסקה שכזו?

כל אחד יכול בכל רגע לבקר בכל אחת מהחברות הסוחרות והמתעסקות במשכונם של יהלומים במזומן ולמשכן את תכשיטי היהלומים שברשותו. תחילה יבדוק הקונה את איכות היהלום ויעריך את שוויו. לאחר מכן כאשר שני הצדדים הגיעו להסכם על מחיר מסוים למשכון, תתבצע הקניה. אם וכאשר המוכר ירצה לפדות את היהלומים, יהיה הוא מוזמן לעשות זאת בכל רגע כאשר הוא יצטרך לשלם סכום לפדיון הנקבע על ידי הקונה והמוכר יחדיו.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט