משכון יהלומים בבורסה

יהלומים לכולם

על פי אגדות הילדים, נראה כי יהלומים מאוד קשים להשגה, אך למעשה, יהלומים משובצים כמעט בכל תכשיט וכל איש ואישה יכולים להתחדש בתכשיטים משובצים יהלומים בכל עת. ובכל זאת, ללא ספק שאר הדברים האחרים אשר נאמרו מאז ומתמיד על יהלומים אכן נכון – מדובר באוצר יקר (או יותר נכון אוצר טבע), ערכו גבוה מאוד, יפהפה וכמובן כולם חושקים בו. מעבר לשיבוץ בתכשיטים, היהלום משמש גם לתעשייה וכן חברות רבות סוחרות בו בארץ ובעולם.

משכון יהלומים

אמנם משכון יהלומים בחו"ל נפוץ יותר, אך נראה כי גם במדינת ישראל הפך עסק זה לפופולארי מאוד בשנים האחרונות. זאת עקב המצב הכלכלי בו אנשים מחפשים כיצד לבטח את עצמם למקרי חירום. משכון להבדיל מכירה מאפשר לנו למצוא מקורות כספיים חלופיים באופן זמני, מבלי לוותר על היקר לנו. במכירה אנו נפרדים לתמיד מהיהלומים, במשכון, נוכל לקבלם בחזרה בכל רגע שנרצה.

מתי מוכרים וממתי ממשכנים יהלומים?

הן במשכון יהלומים והן במכירתם, בדרך כלל נעשה זאת עקב הצורך בכסף זמין על מנת לסגור חובות או על מנת לייצב את מצבנו הכספי בבית, בעסק או על מנת לבצע כל צעד כלכלי אחר אשר יניב לנו פירות. למרות זאת, נוכל לעשות זאת גם על מנת להרוויח קצת כסף אקסטרה או כדי לזרז את חיסכון החופשה. ובכן, מכיוון שבמכירת יהלומים נצטרך להיפרד מהם לתמיד, מומלץ למשכן את היהלומים אשר אנו חוששים להיפרד מהם, שכן זוהי פרידה זמנית.

אילו יהלומים ניתן למשכן?

ניתן למשכן כל יהלום מסוג שהוא, הן תכשיטים והן יהלומים המשובצים בכל דבר אחר או בצורתם המקורית. על מנת לקבל סכומים גבוהים של כסף, כדאי להביא כמה שיותר יהלומים. ערכם של היהלומים תמיד גבוה ולכן גם מיהלום אחד תוכלו להרוויח לא מעט, במיוחד אם הוא נקי וצלול.

מידע על משכון באינטרנט

חברות רבות הקונות יהלומים ומציעות לכם למשכן אותם אצלן, מציעות בנוסף אתרי אינטרנט שונים ובהם מידע חיוני טרם החלטנו לעשות זאת. שם תוכלו למצוא מידע על החברה, מידע על משכון יהלומים ואף מחשבון למדידת ערכו הכספי.

תעודה גמולוגית

כאשר אנו רוכשים יהלומים, חלקנו מקבלים תעודה גמולוגית שהיא בעצם מעין תעודת הזהות של היהלומים ושם מפורט על המידע עליהם. תוכלו לגשת עם התעודה לחברה בה החלטתם למשכן על מנת לבדוק כי אכן המחיר שהוצע ובדיקת היהלומן אכן תואמת לממצאים.

שירות עד הבית

חוששים פן תאבדו את היהלומים בחוץ או חוששים כי ישדדו אתכם? פחד זה הוא מובן כשם שלצערנו מקרים אלו קורים הרבה. לכן, חברות רבות מציעות שירות מיוחד בהגעה עד לפתח ביתכם ושם למשכן את היהלומים שלכם בביטחון מלא וברוגע. כמו כן, אופציה זו מומלצת לאלו בעלי הניידות או מטעמי נוחות.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט