משכון זהב – משתמשים בזהב באופן חכם

אם אינכם מעוניינים לוותר על הזהב שברשותכם, אך אתם חייבים כסף מזומן, הכירו את שירות משכון זהב. שירות זה מיועד לאנשים שאינם מעוניינם למכור את הזהב שלהם, (אם מסיבה סנטימנטלית ואם מסיבות כלכליות), ומעדיפים להשתמש בו בחוכמה למטרת הלוואה כשלאחר החזר ההלוואה הם מקבלים אותו בחזרה. מעוניינים לדעת כיצד גם אתם תוכלו להשתמש בשירות זה בחוכמה וממה חשוב להיזהר? התחילו לקרוא!

הפתרון הטוב ביותר לצורך במזומנים

יש פעמים  רבות בחיים בהם מתעורר הצורך בכסף מזומן ובאופן מיידי. במקרה כזה יש אפשרות לפנות אל עסק המציע שירותי משכון זהב ומכירת זהב. במידה ותבחרו בשירות הראשון שציינו, תוכלו למשכן את כל תכשיטי, מטבעות ומוצרי הזהב הקיימים ברשותכם למספר חודשים ולקבל בעבור מישכון זה סכום מזומן וזאת כנגד העירבון. בתום התקופה שסוכמה מראש עם הלקוח, הוא יחזיר את סכום ההלוואה ויקבל בחזרה את כל אותם פריטי זהב אותם הוא משכן. חברות מסויימות מאפשרות החזר של סכום ההלוואה במספר תשלומים ואילו עסקים אחרים מאפשרים החזר סכום ההלוואה בתשלום אחד.

היתרונות של משכון זהב רבים וכוללים את הדברים הבאים:

  • אין צורך בערבים – אם בבנקים הלקוח נדרש להמציא שני ערבים תמורת ההלוואה הניתנת לו, בשירות משכון זהב אין צורך בערבים. הערב היחיד שלכם הוא הנכס שהשארתם אצל בית העסק.
  • מזומן באופן מיידי – תהליך מהיר וקצר המבטיח לכם במעמד הפגישה סכום מזומן לקבלה במקום ובאופן מיידי.
  • לא תופס מסגרת – שירות משכון זהב תמורת הלוואה אינו תופס מסגרת בנקאית או מסגרת אשראי וכמובן אינו משפיע בשום אופן על האובליגו שלכם בבנק.
  • לא צריך טובות – כאן אף אחד לא עושה לכם טובה ואינכם צריכים להתרפס בפני פקיד הבנק בדבר היכולת הכלכלית שלכם בכדי שתאושר לכם ההלוואה. תהליך המשכון ברור ללקוח ולחברה ונעשה בשקיפות מלאה.

האם שירות זה מתאים לכם?

שירות משכון זהב מיועד לכל אדם המעוניין בהלוואה כספית מיידית וזאת כנגד משכון פריטי הזהב שברשותו. השירות מתבצע על ידי מומחים בתחום וכולל תהליך עבודה מקצועי בו שמאי מעריך את שווי פריטי הזהב העומד לרשותכם. בדיקת הזהב נועדה לסווג את פריטי הזהב בהתאם למשקלם וטוהר הזהב. בהתאם לממצאי הבדיקה המומחים משקללים את הערך הכספי וסכום ההלוואה שניתן לכם נקבע בהתאם לערכם הכספי של פריטי הזהב שאותם אתם מעוניינים למשכן. כמו כן, בסיום תהליך המשכון חשוב שתוודאו שאתם מקבלים מסמך ובו פירוט מלא של עסקת המשכון. בהצלחה!

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט