משכון זהב – למי מיועד השירות?

אם עומדים לרשותכם פריטי זהב או תכשיטי זהב אותם אתם מעוניינים למשכן כנגד קבלת הלוואה כספית מיידית ובמזומן, הגיע הזמן להכיר את שירות משכון זהב. שירות ייעודי זה מאפשר לכם למשכן את פריטי ותכשיטי הזהב השונים העומדים לרשותכם וליהנות מהלוואה כספית מיידית העומדת לרשותכם במזומן.

למי מיועד השירות?

שירותי משכון זהב מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לקבל לידיו הלוואה כספית באופן מיידי ובמזומן וזאת כנגד משכונם של פריטי ותכשיטי זהב שונים העומדים לרשותו. השירות עצמו מיושם במסגרת תהליך עבודה מקצועי במהלכו נציגי החברה המציעה שירות זה מקיימים תהליך הערכת שווי של פריטי הזהב השונים העומדים לרשותכם.

מה חשוב לדעת על תהליך הערכת שווי של פריטי ותכשיטי זהב?

תהליך הערכת שווי המיושם על ידי החברה (המרכז ליהלומים) במסגרת שירותי משכון זהב הינו תהליך עבודה קפדני ומדויק במסגרתו המומחים של החברה בודקים את פריטי ותכשיטי הזהב השונים העומדים לרשותכם ואותם תרצו למשכן. הבדיקה נועדה לסווג את תכשיטי הזהב השונים לפי משקלם ובדיקת טוהר הזהב ובהתאם לממצאי הבדיקה, המומחים משקללים את ערכם הכספי, כאשר גובה וסכום ההלוואה העומדת לרשותכם נקבע בהתאם המדויק לערך הכספי של פריטי ותכשיטי הזהב אותם משכנתם. חשוב לנו שתדעו שבסיום התהליך תקבלו לידיכם מסמך רשמי ובו פירוט מלא של העסקה.

אצלנו ניתן למשכן את כל סוגי הפריטים והתכשיטים מזהב

שירותי מישכון זהב במרכז ליהלומים מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם למשכן את כל פריטי ותכשיטי הזהב העומדים לרשותו וזאת תמורת קבלת הלוואה כספית באופן מיידי ובמזומן! בין יתר פריטי ותכשיטי הזהב אותם תוכלו למשכן במסגרת השירות נכללים פריטים שונים כגון: תכשיטי זהב מכל סוג- ישנים או חדשים, מטילי זהב, שעוני זהב, טבעות זהב, זהב דנטלי וכדומה. חשוב לנו שתדעו במסגרת השירות אנו מקיימים עבורכם תהליך הערכת שווי המיושם באמצעות בדיקת טוהר הזהב, שקילתו וסיווגו לסוגי הזהב השונים.

לסיכום, שירותי משכון זהב יאפשרו גם לכם ליהנות מהלוואה כספית מיידית ובמזומן תמורת משכון פריטי ותכשיטי הזהב העומדים לרשותכם. בהצלחה!

למידע נוסף על משכון זהב,יהלומים וכלי כסף לחצו על הכפתור:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון זהב:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט