משכון זהב כהלוואה

כולנו היינו במצב כלכלי מסוים שהצריך אותנו לנקוט בפעולה מיידית. לצערנו הרב לעתים המשכורת החודשית לא מספיקה לנו לסיים את החודש, או על מנת לרכוש מכונית חדשה, לשלם חוב שצברנו וכל מצב כספי אחר שנקלענו אליו. חלקנו מנסים לשפר את המצב בעזרת עבודה זמנית, החזקת עבודה נוספת קבועה, וחלקנו האחר פונה לבנק לשם קבלת הלוואה.

משכון זהב כחלופה להלוואה

האם ידעתם כי יש פתרון אחר למצב הכלכלי שלכם? שיכול להחליף את ההלוואות החונקות והמגבילות? משכון זהב כהלוואה, יכול להיות הפתרון האולטימטיבי, שכן מדובר על סכום כסף מיידי ומהיר, אותו תקבלו במזומן, ללא תנאים מיוחדים, ללא מחויבויות, וללא הגבלות. אם יש לכם תכשיטים או חפצים מזהב בביתכם, תוכלו לחסוך את הטרחה והזמן הרב הכרוכים פעמים רבות בלבקש הלוואה מהבנק, במיוחד לאור העובדה כי לא תמיד יאשרו לכן אותה.

מדוע למשכן ולא למכור?

ישנם שיעדיפו למכור את הזהב שלהם ולא למשכן, ואכן תוכלו ואף מומלץ לעשות זאת באם אין לכם צורך בתכשיטים ובפריטי הזהב שברשותכם. אך לא תמיד זהו רצוננו, בעיקר כאשר מדובר בתכשיטי זהב היקרים מאוד לליבנו – תכשיטים שקיבלנו כמתנה מאדם קרוב, כאלו שקיבלנו בירושה מהסבתא, כאלו שנקנו כנדוניה לחתונה, או סתם תכשיט שקנינו ואנו אוהבים אותו מאוד. במצב כזה, משכון של זהב כהלוואה יהיה הנכון והבטוח ביותר, שכן הפרידה היא זמנית. ברגע שתוכלו להחזיר את הכסף, תוכלו לקחת בחזרה את התכשיטים שלכם.

האם אוכל למשכן תכשיטים וחפצים שאינם מזהב?

וודאי. כל חברה שקונה או ממשכנת זהב כהלוואה, קונה גם מתכות אחרות כמו כסף ויהלומים. אם יש לכם תכשיטים המשובצים ביהלומים או חפצים מכסף, תוכלו למשכן או למכור גם אותם. גם כאן ההמלצה היא לא למכור אלא למשכן באם אינכם מעוניינים להיפרד לנצח מתכשיט או ממגש הכסף היפהפה שמוצב לראווה בסלון.

משכון זהב כהלוואה – כמה כסף ארוויח מכך?

משכון זהב כהלוואה יאפשר לכם להרוויח סכום נאה מאוד. ערכו של הזהב נשאר גבוה ויציב, ואף עולה מדי שנה. לכן, כל תכשיט או חפץ אחר מזהב שתביאו – מטיל, גביע, מדליה וכל דבר אחר, יבטיח פעמים רבות סכום כספי שיכול לעזור לכם מאוד. כמו כן, ככל שתרבו למשכן מספר רב יותר של תכשיטים ופריטים מזהב, כסף או יהלומים, כך תקבלו סכום גדול יותר.

כיצד נעשית עסקת משכון של זהב, כסף ויהלומים?

אם החלטתם למשכן זהב כהלוואה, או לחילופין למשכן כסף ויהלומים, כל שיש לכם לעשות הוא לגשת לאחת החברות המתמחות בכך. נציג מטעם החברה אליה פניתם יעריך את שווי הפריטים, ולאחר מכן יגיש לכם הצעת מחיר. ההצעה נתונה למיקוח, כאשר יוסכם בנוסף סכום לקבלת הפריטים בחזרה. תוכלו לעשות בדיקה במספר חברות המתמחות במשכון זהב כהלוואה, ולבחור בזו שנתנה את הצעת המחיר הטובה ביותר.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט