משכון זהב כהלוואה

משכון כפתרון לבעיות כלכליות

כל אחד מחפש פתרון אחר כאשר הוא זקוק למזומנים נוספים: עבודה שנייה, עבודה זמנית, הלוואה מהבנק או מההורים ואף מכירת חפצים. בנוסף לכל אלו, או במקומם, ניתן לפנות לפתרון קל ומהיר יותר – המשכון. רבים ממשכנים את חפציהם ותכשיטיהם תמורת כסף מזומן מיידי, כאשר יחזרו לקחת אותם חזרה כאשר המצב הכלכלי שלהם יתאזן וירצו בכך.

משכון כהלוואה

נניח ונקלעתם למצב בו אתם צריכים לגייס סכום כסף כדי לשלם חוב שהצטבר לחברה מסוימת. תוכלו לפנות לבנק על מנת לקחת הלוואה, אך הרי שמדובר לרוב בתהליך מייגע וארוך, הכולל הגבלות ומחויבויות רבות לכל אורך תקופת מתן ההלוואה, שבכלל לא בטוח כי תאושר. לכן, תוכלו במקום זאת לחסוך את הזמן והמאמץ ולמשכן את הזהב שלכם. התהליך מהר מאוד, ללא הגבלות ועמלות רבות, ומובטח כסף לכל פריט זהב שתביאו. זוהי הסיבה שאנשים עושים זאת כבר שנים רבות בכל פעם שהם זקוקים לעזרה כספית.

היכן אוכל למשכן את הזהב שלי?

חנויות תכשיטים רבות ברחבי הארץ מתעסקות גם בתחום משכון הזהב וכן במשכון של כסף ויהלומים. כמו כן, ישנם עסקים רבים אשר זהו עיסוקם, כמו למשל חברות הבורסה והמסחר לזהב ויהלומים. בארץ יש לא מעט עסקים כאלו, ופשוט למצוא אותם על ידי חיפוש באינטרנט או במדריכי המקצוע הטלפוניים.

עסקת משכון זהב

כפי שנאמר קודם, משכון זהב נעשה בתהליך קצר ומהיר. כאשר תגיעו לבית העסק עם תכשיטי הזהב שלכם, תיערך הערכת שווי הפריטים על פי הכללים המקובלים ועל פי ערכי השוק של הזהב בימים אלו. לאחר מכן הנציג שקיבל אתכם ייתן לכםם הצעת מחיר לתכשיטים לה יתווסף הסכום על פעולת המשכון, ולכם נותר להסכים או לא להסכים להצעה זו. אם החלטתם ללכת על העסקה, תקבלו באותו רגע כסף מזומן. התכשיטים שלכם יישמרו עד שתחליטו לקחת אותם בחזרה תמורת אותו סכום שאותו קיבלתם.

לא בטוחים? בצעו השוואת מחירים

משכון של זהב הוא בסופו של דבר סוג של מכירה לכל דבר. לכן, גם כאן יש לכם את האפשרות לבדוק מספר מקומות ולבחור את המקום שמציע לכם את המחיר הטוב ביותר עבור התכשיטים ופריטי הזהב שלכם. כמו כן, מקובל לעתים לערוך משא ומתן על הצעות המחיר שקיבלתם. וחוץ מזה, השוואת מחירים תאפשר לכם לקבל תמונה כללית על שווי הפריטים שלכם וכן חותמת לכך שמקום מסוים לא מנסה לרמות אתכם.

מידע על משכון ומכירה

אם אתם חוששים למשכן את הזהב שלכם מכל סיבה מסוימת, תוכלו לקבל מידע על כך באתרי אינטרנט רבים, שם תמצאו מאמרים ומידע חיוני אצל כל חברה המתמחה במשכון ומכירה של זהב, יהלומים וכסף. כמו כן, תוכלו ליצור קשר טלפונית עם אותם עסקים לקבלת מידע ראשוני טרם הגעתכם או קביעת פגישה עמם.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט