משכון זהב ישן כהלוואה

כמה דברים שלא ידעתם על הזהב

הזהב הוא יסוד מתכתי, אותו ניתן למצוא בטבע בצורתו הטהורה, דבר שגם מאפשר לו להיראות תמיד מבריק. תכונה אצילית זו, ניתנה לו בשל חוסר היכולת שלו להתרכב עם חומרים אחרים, לעומת יסודות מתכתיים אחרים. לזהב ישנם מספר תכונות נוספות ההופכות אותו לאחד היסודות היוקרתיים ביותר בחברתנו, כמו העובדה כי אינו יכול להחליד, הברק והרכות שלו שהופכת אותו קל לעיבוד.

Selling old gold for cash

מהם השימושים בזהב?

כולנו מכירים את הזהב בעיקר בתכשיטים אותם עונדים גברים ונשים יחדיו – טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים ועוד. כמו כן, נראה את הזהב בכל תחרות בגביעים ומדליות. גם ברפואת השיניים נראה את הזהב בתור הכתרים המחליפים את שינינו האמיתיות, ואף נראה אותו בייצור של משקאות חריפים ואוכל גורמה. עובדה נוספת שלא כולם יודעים – הזהב משמש רבות את הטכנולוגיה והתעשייה הגדולה.

משכון זהב

כבר שנים רבות שאנשים ממשכנים את הזהב שלהם תמורת כסף. על מה מדובר בעצם? מהו משכון זהב?

ראשית נתחיל במושג משכון. משכון הוא מונח משפטי שפירושו נכס המשועבד כערובה לחיוב. כולנו מכירים את המשכון בעיקר מתחום המשכנתאות, אך רבים ממשכנים גם חפצים אישיים שלהם על מנת לעזור לעצמם מבחינה כלכלית. אנשים ממשכנים בעיקר כסף, זהב ויהלומים. המשכון הוא פתרון שמוגדר לתקופה זמנית, עד אשר נרצה את חפצינו בחזרה, אותם נקבל תמורת סכום שהוסכם מראש.

מתי נמשכן זהב?

משכון זהב נעשה בעיקר בשל מצב כלכלי ירוד, כאשר אנו צריכים לסגור חשבונות במהירות או את המינוס בבנק, כדי לעזור לעסק שלנו, או בכל מקרה חירום אחר. נדירים הפעמים בהן נראה משכון לשם מותרות, שכן לשם כך בדרך כלל נמכור את תכשיטי הזהב שאין לנו שימוש בהם יותר.

משכון כחלופה למכירה

כאשר נצטרך סכום כסף למטרה מסוימת, בדרך כלל נעדיף למכור דברים מאשר למשכן אותם. עם זאת, משכון זהב יהיה נכון כאשר יהיה מדובר על תכשיטים או פריטי זהב שחשובים לנו, אך בלית ברירה נצטרך להשתמש בהם כפתרון למצבנו. לרוב יהיה מדובר במתנות, תכשיטי זהב שניתנו בירושה או בנדוניה, ואפילו תכשיט שקנינו מכספנו אך אנו אוהבים אותו מאוד. יתרון המשכון על המכירה, הוא שהפרידה היא זמנית, ונוכל לקבל את הכל בחזרה בכל רגע שנרצה.

כל זהב מתקבל

אם ברצונכם למשכן זהב שברשותכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות כל פריטי הזהב והתכשיטים שברשותכם, גם אם הם אינם בשלמותם או שבורים כמו למשל עגיל בודד.

זהב שווה כסף

ערכו של הזהב בשוק תמיד גבוה מאוד. לכן, כאשר אתם מחליטים למשכן את הזהב שלכם מומלץ מאוד להביא כמה פריטי זהב שתוכלו או תרצו, על מנת שתקבלו סכום כסף גדול יותר. עם זאת, לא בהכרח יש צורך בהרבה תכשיטים, אלא מספיק תכשיט או פריט זהב שערכו גבוה מאוד ויכול להניב לכם סכום כסף מכובד.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון זהב:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט