משכון זהב ישן במזומן

הלוואה לתקופה קצרה

כאשר מתעורר בנו הצורך בתזרים מזומנים נוסף, אנחנו בדרך כלל פונים מיד לבקשת הלוואה מהבנק. הבעייתיות כאן היא בתנאים הרבים שהבנק דורש: ערבים, ביטחונות, הכנסות קבועות, עמלות, ריביות ושאר ירקות. משכון זהב יפטור אתכם מכל הבלגן הכרוך בהלוואה, ויאפשר לכם הלוואה כנגד התכשיטים והחפצים מהזהב שברשותכם. כמו כן, חוץ מזהב תוכלו למשכן גם יהלומים או כלי כסף ישנים.

הלוואה כנגד משכון זהב – התהליך עצמו

תוכלו לקבוע פגישה בבית העסק או בביתכם, שם תתבצע בנוכחותכם בדיקה והערכת שווי המוצרים שלכם. לאחר מכן יסוכמו תנאי המשכון והתמורה אותה תקבלו תמורת התכשיטים והפריטים, ולכם נותר רק להסכים ולקבל את הכסף במיידית, ובמזומן כמובן. בדרך כלל הלוואת משכון היא לתקופה של כמספר חודשים, כאשר לאחר מכן תוכלו לקבל חזרה לידיכם את תכשיטי הזהב שהפקדתם.

משכון או מכירה?

לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה. מכירה לצורך העניין תהיה חכמה יותר כאשר מדובר על תכשיטים וחפצים מזהב שאין לכם צורך בהם, תכשיטים שבורים ובודדים, וכל מה שסתם תופס לכם מקום במגירה. משכון של זהב יהיה הנכון ביותר כאשר תצטרכו מקור כספי מיידי אך זה ידרוש מכם להיעזר בתכשיטים שאולי יקרים ללבכם ולא תרצו להיפרד מהם לתמיד.

יתרונות המשכון

מלבד העובדה כי תוכלו לקבל בחזרה את המוצרים שהפקדתם, יתרונות נוספים למשכון זהב – אין צורך בהתחייבויות מיותרות, ללא ריביות גבוהות, אין צורך בנתינת צ'קים בהחזר ההלוואה (אלא אם זהו רצונכם), ללא המצאת טפסים, ללא ערבים, ללא בזבוז זמן מיותר וללא מאמצים מצד הלקוח. כמו כן, לעומת הלוואה מהבנק, דבר זה לא יתפוס ממסגרת האשראי שלכם או מסגרת בנקאית אחרת, ולא ישפיע על כל פעילות בנקאית שלכם משום מוסד פיננסי.

שווי הזהב שלי

אם תחליטו למשכן את הזהב שלכם, תוכלו לקבל הערכת שווי ללא תשלום בכל בית עסק המתמחה בכך, וללא תנאי לביצוע עסקה. כך תוכלו לקבל ידע והערכה על הפריטים שלכם, ולמכור אותם בכל עת אחרת. תוכלו לבחור באפשרות אחרת, והיא לקחת את התכשיטים באופן עצמאי למעבדה שתעשה זאת תמורת תשלום על השירות המבוקש. כמו כן, באינטרנט תוכלו למצוא מידע ומחשבונים על ערך הזהב כיום בשוק.

מה אוכל למשכן?

משכון זהב כולל כל דבר העשוי זהב אמיתי – שעוני יוקרה, עגילים (גם בודדים), שרשראות, צמידים וטבעות, אפילו אם מדובר על תכשיטים שבורים. גם מטבעות אספנים, מדליות ומטילי זהב יהיו מצוינים. יש בביתכם זהב ישן מכל סוג? גם הוא יכול להיות מתאים, אך כאן אולי כדאי לחשוב על מכירה באם מדובר על זהב שאינו בשימוש ואינו בעל ערך רגשי עבורכם.  ומלבד מכירה ומשכון של זהב, תוכלו בנוסף להביא תכשיטים משובצים יהלומים, חפצי אומנות ואוספים נחשבים, כלי כסף ישנים וחדשים, יודאיקה ועוד.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט