משכון זהב ומכירת תכשיטים

משכון זהב ומכירת תכשיטים – לחשוב כמו עשירים

משכון זהב ומכירת תכשיטים קיבלו תדמית נחותה כיוון שנקשרו אל צורך בהלוואה אבל, במקרים רבים, משכון של זהב או מכירה של תכשיטים נעשים משיקולים של עושר ורווחה. לפעמים מדובר בקורח תוצרת הארץ שנוסע לחוץ לארץ ונדמה לו שהבורסה לתכשיטים עדיפה על פני הכספת, או שאין לו בכלל כספת כי הבית שלו מאובטח ברמה גבוהה. בנוסף, תוכלו לראות אצלנו בעלי ממון שממשכנים זהב כי עומדת בפניהם הזדמנות מצוינת שדורשת מזומן מידי ואין להם שום חשק לשלם ריביות לבנק. או אז הם ימשכנו זהב או ימכרו תכשיטים, ינצלו את ההזדמנות, יכפילו את המזומן ואחר כך, אגב אורחא, יפדו אותו בשנית וייסעו לדרכם.

משכון זהב ומכירת תכשיטים – חוב ללא חוב

גם במקרים הפחות נעימים, שהשיקולים בהם הם דחק כלכלי כזה או אחר, עדיין משכון זהב ומכירת תכשיטים הם פתרון יפה ומכובד. בלי פקידי בנק, בלי טפסים מלאים באותיות קטנות והחשוב מכל, בלי ערבים. באים אל הבורסה, נכנסים אל משרדי החברה שלנו, משאירים את המשכון, מקבלים מזומן ומתראים אחרי מספר חודשים. זה נהנה וזה לא חסר. יש לזכור, כמובן, שהבורסה מאובטחת בכל אביזר אבטחה שתוכלו להעלות על דעתכם והמוצרים מבוטחים כולם, עד היהלום האחרון.

מזומן מחוץ למסגרת

המשכון של הזהב או מכירת התכשיטים, שניהם מאפשרים לקבל מזומן בלי שמסגרת האשראי נפגמת. במכירה מתקבל מזומן וכאן מסתיים ההליך מולנו. לעומת זאת, אם נקבל את המזומן מן הבנק, תקטן מסגרת האשראי שלנו אצלו. כאמור, כאן, אין גישה ואין קשר אל מסגרת האשראי אלא רק אל התכשיט ואל המזומן שבצידו. או במקומו.

מכירת תכשיטים ישנים

גם במשכון של זהב וגם במכירה של תכשיטים מבוצעת בדיקה של המוצרים ומסוכמת הערכה של שוויים. הבדיקה יכול ותיעשה מול עיניו של הלקוח ולפעמים הלקוחות מוותרים על הנוכחות במעבדה. החברה שלנו ידועה מספיק כדי שלא נצטרך להכריז על אמינות והלקוחות יכולים לשתות קפה בזמן שהבדיקות מבוצעות. ההערכה מסוכמת בהצעת מחיר והלקוח בוחן את המחיר בהתאם לציפיות שהיו לו או להערכות שבוצעו במקום אחר. בכל מקרה, המשכון של הזהב והמכירה של התכשיטים טוב שייעשו דרכנו, כחברה שהיא חלק מבורסת היהלומים, על כל מה שנדרש מאתנו. החל בהוראות חוקתיות שקשורות במסחר עולמי וכלה בחוקי המדינה שקשורים להלבנת הון, למשל. האחריות שלנו לשמירתם היא מלאה כך שאצלנו תקבלו את המחיר הנכון ואת העסקה ההגונה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט