משכון זהב בבורסה

בואו לעשות כסף מהזהב שלכם

ערכו של הזהב רק הולך ומאמיר, וגם אם לא, הרי שהוא בין היציבים בשוק המתכות. לא סתם הוא הנחשב ביותר בתעשייה, שכן שימושיו רבים בכל הקשור לסחר, בנקים ולטכנולוגיה המתקדמת. וכמו כל התאגידים הגדולים, גם החברות המתמחות בקניית מתכות מעוניינות לקנות מכם, הלקוחות הפרטיים בעלי תכשיטי הזהב, לבוא ולמשכן את הזהב שברשותכם או לחילופין למכור אותו.

כמה כסף אוכל להרוויח ממשכון?

ככל שתרבו למשכן תכשיטים ופריטים נוספים מזהב, כך הסכום שיתקבל יהיה גבוה יותר. לעתים מספיק אף תכשיט זהב אחד אשר ערכו גבוה מאוד על מנת לקבל סכום נכבד מהעסקה. מחירו של הזהב נקבע על פי פרמטרים מסוימים הנקבעים על פי מדדים בינלאומיים, ועל פי הם פריטי הזהב שלכם עוברים בדיקה מקצועית על ידי נציגי החברה אליה פניתם.

מתי נמשכן ולא נמכור?

משכון זהב עדיף על מכירה בעיקר כאשר מדובר על תכשיטים וחפצים היקרים לליבנו. כמו כן, גם למשל תכשיטים ששכובים ללא מעש בקופסאות התכשיטים הם גם סיבה טובה למשכון, שכן לפחות נוכל להפיק מהם תועלת. כמובן שאותם תכשיטים שאנו לא עונדים עוד, מומלץ וימכרו ולאו דווקא ימושכנו.

היכן אוכל למשכן את הזהב שלי?

חברות רבות פזורות ברחבי הארץ המתמחות בקניית מתכות ומכירתם, כמו למשל בהרבה חנויות תכשיטים מוכרות או כאלו אשר משתמשים בהם לתעשיות מסוימות. בכל אחת מחברות אלו תוכלו להגיע ללא תיאום מראש ולמשכן את הזהב שלכם. בחרו חברה אמינה לה חנות פיזית או מוניטין ידוע, שכן רמאים לא מעטים נמצאים בתחום זה. טרם המשכון אף מומלץ לבצע חיפוש קצר באינטרנט לקבל את כל המידע האפשרי על משכון וכן להתרשם מאתריהן של החברות השונות.

משכון זהב כצעד כלכלי

כפי שצוין בתחילת המאמר, ערכו של הזהב הוא גבוה מאוד ויציב, לכן משכון זהב היא אפשרות המומלצת בהקדם האפשרי אם חלילה נקלעתם למצב כלכלי ירוד ואף על מנת להקדים תרופה למכה ולבטח את עצמכם לעתיד. מצב הכלכלה בארץ אינו מזהיר, ותמיד כדאי כי יהיו לנו מקורות כספים חלופיים וזמינים יותר, מבלי להשיגו במאמצים ובזמן רב. כמו כן, משכון של זהב, כסף, יהלומים או פלטינה יחסוך לנו את ההלוואות המיותרות והחונקות. אנשים רבים הבינו את הפוטנציאל הכלכלי של הרעיון וכך סוגרים חובות רבים, משלמים חשבונות ומאזנים את המצב הכלכלי בבית או בעסק הפרטי שלהם.

תוכלו למשכן כל דבר

תוכלו למשכן את זהב שברשותכם ללא הגבלת פריטים ותכשיטים ומבלי לשכנע את הקונה. מטילים, מטבעות, תכשיטים, גביעים, ושעונים הם רק חלק מפריטי הזהב אותם ישמחו חברות רבות לקנות מכם תמורת כסף מזומן הניתן מיידית בעת העסקה תוך זמן קצר בלבד. אל לכם לחשוש מלהביא תכשיטים שאינם תקינים, חברות אלו מוכנות למשכן גם "זהב שבור" – שזהו השם המקצועי לתכשיטי זהב בלויים או מפורקים.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט