מכירת תכשיטי ענתיקה

מכירת תכשיטי ענתיקה – רבותי, ההיסטוריה חוזרת

וסבתא מאושרת. כי אם קודם הבנות לא רצו אפילו לשמוע על התכשיטים הישנים אז היום הנכדות דווקא מודדות בשמחה ואפילו יש להן רעיונות חדשים על שילוב צבעים ומנח הסיכה על הבגד. רק מה, דווקא סיכות הולכות פחות טוב לעומת טבעות ושרשראות שבאמת מוצאות את עצמן גאות להינשא על ידיים צעירות כמו פעם, וגם אצלנו ההתחדשות הזו קיימת כי כשמוכרים לנו תכשיטי ענתיקה אז יש לנו מה לעשות אתם.

מכירת תכשיטי זהב

תכשיטים מיד שניה נמכרים היטב בכל מקום וגם אצלנו. מסתבר שיש משהו חביב למדי בנשיאת תכשיט שיוצר במאה התשע עשרה, ותכשיטי ענתיקה, אגב, אלה שחזרו עכשיו לאופנה, הם מן התקופה שמתחילה באמצע המאה התשע עשרה ומסתיימת באמצע המאה העשרים. הווה אומר, עד 1950 בערך. תכשיטים שעברו שתי מלחמות עולם ולפעמים שלטונות שונים. מכירת תכשיטי זהב ענתיקה היא עוד תחנה של התכשיט שידע ימים יפים בכרכרה עם סוסים.

הערכה מדויקת במסגרת מכירת תכשיטי ענתיקה

בואו אלינו כדי לקבל את זה. וככל שתבצעו אצלנו את המכירה אזי גם הבדיקה תהיה כלולה בתשלום ולא יהיה עבורה תשלום נוסף. הערכה של תכשיטי ענתיקה למכירה נעשית על ידי גמולוג שבחברה. הגמולוג הוא מי שמתמחה באבני חן ואת הבדיקות שלו הוא עושה במעבדה. משקלים אלקטרוניים שהם נקיים אפילו מאבק ושיטות להגדלה שהן מדויקות יותר מזכוכית מגדלת מצויה. ואגב, יש זכוכיות מגדלת שהידית שלהן משובצת אבנים וגם כאלו ראינו נמכרות, רק שהן לא בדיוק תכשיט ונרחיב עליהן במקום אחר.

הוינטאז' המתחדש והמתיישן

צו האופנה, רבותי, הוינטאז'. ולמרות שהאופנה מתאימה את עצמה רק לשדופות בנות שמונה עשרה, אזי בתכשיטים אין הגבלה למידת הגוף, ועגיל שתואם את השמלה או שרשרת שתואמת את הצואר ואת הצווארון, תמיד ישוו לך מראה עשיר יותר, יפה ומחמיא.

ענתיקה למכירה

ההחלטה למכור תכשיטי ענתיקה כרוכה בלא מעט רגש למרות שהיא נושאת שיקולים כלכליים. ואגב, חלק גדול מתכשיטי הענתיקה משובצים באבני חן אמיתיות וגם המתכת היא במקרים רבים נקיה ולא מזויפת. הלוא כדי לשרוד מאתיים שנה יש להיות עשוי מחומרים נכונים. מה שכן, יהלום מזויף יתגלה ככזה בבדיקות המעבדה שלנו לפי החיתוכים לפי העמימות ומאפיינים נוספים שהגמולוג המקצועי שלנו יודע לגלות. ככל שיש בידיכם תכשיטי ענתיקה למכירה תוכלו לראות סימן המוטבע על התכשיט. הסימן המוטבע הזה יכול להוות תעודה למקוריותו של התכשיט ולהיות חלק משוויו. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט