מכירת מטבעות זהב

מטבעות זהב – נכס שערכו בשיא

אז אמנם בעולם המסחר של ימינו מטבעות מאבדים מערכם מהר מאוד, אך יש לזכור כי המטבעות בימינו לא עשויים מתכת יקרה, ובטח שלא זהב. הם עשויים נחושת, וגם היא לא טהורה במאת האחוזים. לעומת זאת, עם עליית מחירי הזהב בשנים האחרונות, הפך דווקא ערכם של המטבעות הישנים יותר לגבוה מאי פעם. משום כך, מכירת מטבעות זהב הפכה לנושא מדובר ופופולארי בעולם כולו.

הסיכון בשמירת המטבעות בבית

ישנם כאלה המעדיפים שלא לקבל שטרות של כסף מזומן תמורת המטבעות הישנים – ומעדיפים להותיר אותם ללא כל שימוש בביתם. במקרה כזה, הסיכון הוא כפול ומכופל. ראשית, כעת כאשר מחיר הזהב קרוב לשיא ישנו חשש שבעוד מספר שנים ערכו לא יעלה או אף ירד. מעבר לכך, מטבעות הזהב הם בהחלט מסוג הסחורות הקורצות עבור פורצים וגנבים למיניהם – כך ששמירתם בבית לא מהווה אופציה ראויה.

מכירת מטבעות זהב בישראל

בעוד שבארצות הברית ובמדינות מפותחות אחרות, מכירת זהב ישן בכלל ומטבעות זהב בפרט הוא עסק מקובל – בארץ בתחום תפס תאוצה רק לאחרונה. על פי הערכות של גורמים מקצועיים, במשקי הבית בישראל ישנה כמות גדולה מאוד של מטבעות זהב ששוויים הנוכחי הוא עשרות או מאות דולרים, כל אחד. בעקבות עליית מחיר הזהב במשקל, גם מטבעות שאינם נדירים עשויים להיות שווים פי כמה וכמה מהערך המוטבע עליהם.

כיצד לבצע עסקה?

בישראל ישנן מספר חברות הרשאיות לעסוק בקניה ומכירה של מתכות יקרות. חשוב לפנות לחברה מנוסה ואמינה שתשלם לכם מחיר הוגן על עסקת מכירת מטבעות זהב. שימו לב כי זהב בטוהר של מתחת ל 9 קראט – אינו בעל מעמד של זהב על פי החוק הישראלי. עם זאת, גם אם אינכם יודעים כמה שווה הזהב שברשותכם – מעריך שווי מקצועי של החברה הרוכשת את הזהב יספק לכם את מחירו העדכני והמדויק. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט