מכירת מטבעות זהב עתיקים – למה ואיך לעשות את זה?

יש לכם מטבעות זהב עתיקים שאתם רוצים למכור? במאמר זה נסביר למה מכירת מטבעות זהב עתיקים היא כדאית כל כך ואיך כדאי לעשות אותה נכון!

היוקרה של מטבעות זהב עתיקים

באופן כללי, הזהב נחשב למתכת מאוד יוקרתית ומבוקשת. זאת, בזכות התכונות הייחודיות שלה כמו למשל המראה הנוצץ שלה, יכולת העמידות שלה, היכולת לעצב אותה בצורות שונות וכמובן – בזכות הקושי למצוא אותה בטבע ובעצם, לחדש את המלאי שלה. היות שכך, נהוג להשתמש בזהב כשהוא לא טהור, אלא מהווה חלק מסגסוגת של מתכות ואילו כאשר מדובר על מטבעות זהב עתיקים או על מטילי זהב, מדובר על זהב טהור ועובדה זו מוסיפה משמעותית ליוקרה של חפצים אלו.

האמת מאחורי אותם מטבעות

אמנם כולנו נעזרים במטבעות כדי לבצע תשלומים עבור מוצרים ושירותים שונים בכל יום, אבל לא נוכל לעשות זאת מטבעות זהב עתיקים. זאת, משום שהמטבעות המשמשים אותנו כיום ככסף מזומן אינם עשויים זהב ובטח שלא זהב טהור. היות שכך, למטבעות הזהב העתיקים, מרתקים ומסקרנים ככל שיהיו, אין באמת דרך לשרת אותנו ולשפר את איכות החיים שלנו כיום.

ובכל זאת

למרות שאין באפשרותנו לבצע רכישות באמצעות מטבעות זהב, זה לא אומר שהם לא יכולים לתרום לנו באף דרך אחרת וכאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות של מכירת מטבעות זהב עתיקים. המשמעות של אפשרות זו היא מכירת המטבעות לקונה זהב וקבלת כסף מזומן תמורתם. רוצים להבין בדיוק איך זה עובד? על כל התהליך נרחיב מיד.

תהליך מכירת מטבעות זהב עתיקים

התהליך של מכירת מטבעות זהב עתיקים מתחיל בפגישה בין המוכר לבין הקונה. במהלך הפגישה, הקונה יבחן את המטבעות ויגיש למוכר הצעת מחיר. לאחר הסכמה על ערך המטבעות, הם יעברו לידי הקונה ובתמורה, הוא יעניק למוכר את סכום הכסף המזומן שהוסכם עליו מראש ומסמכים לתיעוד פרטי העסקה.

חשוב לציין, שתהליך זה הינו זהה לתהליך מכירת זהב בכל צורה שהיא ולכן, במידה ויש לכם מטבעות זהב וגם זהב בצורות אחרות, מדוגמת תכשיטים וכדומה, תוכלו למכור את כולם באותה ההזדמנות ולאותו הקונה. כך תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה זמן והרבה מאמץ.

בחירת קונה זהב

כאמור, כל תהליך מכירת מטבעות זהב עתיקים מתבסס על מפגש בין מוכר זהב לבין קונה זהב ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור קונה זהב. אז הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא האמינות וההגינות של הקונה. זאת, מפני שהוא נותן לכם הצעת מחיר והיא צריכה להיות הוגנת כלפי שני הצדדים של העסקה. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים למכור פריטים נוספים, כמו תכשיטים משובצים ביהלומים ואבני חן לדוגמה או סגסוגת של מתכות, מומלץ לבחור קונה, שיקנה גם את האבנים והמתכות האחרות וישלם תמורתן מחיר הוגן.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט