מכירת מטבעות זהב ישנים תמורת מזומן

המסחר בזהב מתבצע בין היתר באמצעות מכירת מטבעות זהב, כך שלאורך ההיסטוריה האנושית המסחר בזהב נחשב לאחת משיטות המסחר הנפוצות ביותר.

מהו מסחר במטבעות זהב?

מסחר במטבעות זהב זו פעולת מסחר המבוצעת על ידי קנייה ומכירה של מטבעות זהב מסוגים שונים ותקופות שונות, כאשר ערכו של המטבע נקבע בין היתר בהתאם למידת טוהר הזהב ממנה הוא יוצר והתואם לפרמטרים נוספים המשפיעים על מחירו, לרבות, משקל המטבע, השנה בה הונפק המטבע ונדירות המטבע. על מנת להאיר את עיניכם, נספר לכם על מכירה של מטבע זהב אשר הונפק לראשונה בשנת 1933 ונמכר במכירה פומבית בשנת 2002 במחיר של 7 מיליון דולרים.

באיזה סוגי מטבעות זהב ניתן לסחור?

מכירת מטבעות זהב מתקיימת לאורך כל ההיסטוריה האנושית, כאשר לאורך כל שנות ההיסטוריה הזהב נחשב לסחורה מבוקשת השומרת על ערכה ושוויה גם בתקופות של משבר כלכלי עולמי. מסחר במטבעות זהב מתבצע לרוב באמצעות שני סוגי מטבעות, האחד כולל בתוכו את כלל מטבעות הזהב של האספנים שערכם הכספי נקבע בהתאם למידת טוהר הזהב ומשקלו של המטבע. עוד הוא ניקבע גם לפי נדירות המטבע. סוג המטבע השני המשמש למטרות מסחר כולל את כל מטבעת ה-בוליון שהם למעשה מטבעות זהב המונפקות על ידי ממשלות וגופים כלכליים לצרכי השקעה.

קנייה של מטבעות זהב – כיצד?

במדינת ישראל לא מתאפשרת פעולת מסחר של זהב באמצעות המערכת הבנקאית ולכן מכירה של מטבעות זהב מתאפשרת אך ורק באמצעות שווקים העוסקים בסחר בזהב מסביב לעולם, כאשר בבתי עסק שונים בישראל ניתן לרכוש ולמכור מטבעות זהב. מכירת מטבעות זהב בישראל מאפשרת לכם לסחור ולהשקיע בזהב באמצעות סוגי מטבעות נפוצים וסחירים כגון מטבע הקרוגראנד הדרום אפריקאי, מטבע הנשר האמריקאי, מטבע הזהב של סין הידוע בכינוי פנדה סיני, מטבע זהב בריטי וכו'. מכירת מטבעות זהב נעשית לאחר שקלול מחירו של המטבע, כאשר המחיר נקבע בהתאם לטוהר הזהב ומשקל המטבע.

לסיכום, ניתן לרכוש מטבעות זהב לצרכי השקעה בזהב ו/או לצרכי מסחר בשווקי הזהב הבינלאומיים, כאשר מדובר במכירה של מטבעות זהב בישראל יש את האפשרות לפנות לבתי עסק ספציפיים העוסקים במלאכה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני מכירת מטבעות זהב:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט