מכירת כלי כסף

הפיכת כלי כסף לכסף מזומן

עם הפיכתם של הכלים לארכאיים וטרחניים, נעשה קשה למצוא להם שימוש. אך למרות חוסר האפשרות להשתמש בכלים לארוחה או לנוי – הכסף, כמתכת יקרה, הפכה רק למבוקשת יותר בשנים האחרונות. בעקבות התרחבות תופעת מכירת כלי כסף בעולם, ישראלים רבים הצטרפו לטרנד והחליטו להפיק את המיטב מן הכלים הישנים שברשותם. בישראל ניתן לקבל סכומים יפים מאוד, במזומן ובאופן מיידי.

החזקה מיותרת של כלים

בבתים רבים שוכבים במרתפים סדרות שלמות של כלים מכסף טהור אשר לא נעשה בהם כל שימוש. כלים אלו התקבלו בדרך כלל כירושה , ומעולם לא עלו על מפת השולחן. בהחזקה כזו של כלים ישנו סיכון רב. מעבר לעובדה שמדובר בשטח מבוזבז המשמש לאחסון הכלים בבית, ישנו סיכון בולט לגניבת הכלים היקרים – אשר חביבים במיוחד על כנופיות הפורצות לבתים.

ניצול מקסימאלי של הכלים

כפי שכבר מובן, אין כל טעם בהחזקת הכלים בבית. ומצד שני מחירם כמתכת הנמכרת על פי משקל רק הולך ועולה. מכאן הפתרון לשאלת הניצול המקסימאלי ברורה לחלוטין. כמעט עבור כל אחד מאיתנו משתלם לבצע מכירת כלי כסף. במזומן שתקבלו תוכלו לרכוש מוצרי נוי עדכניים לבית, לכסות את יתרת החובה בחשבון הבנק, לצאת לחופשה או להשלים את הסכום הדרוש לרכישת רכב – מבלי לקחת הלוואה.

ביצוע עסקת מכירת כלי כסף

לפני ביצוע העסקה, זכרו לחלק מהאנשים ישנו עדיין קשר רגשי אל הכלים – ולא יהיו מוכנים למכור אותם בעד שום הון שבעולם. לכן, דעו בדיוק אילו כלים בכוונתכם למכור לפני שתצרו קשר עם המוכר. חשוב מכך, הקפידו לוודא כי החברה איתה מתבצעת העסקה מוסמכת למסחר בסחורות ובמתכות יקרות. אל תתפתו להוסיף תשלום בעבור הערכת השווי לכלים – חברה רצינית תמיד תציע לכם מעריך שווי מקצועי ומוסמך ללא כל התחייבות מצדכם. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט