מכירת כלי כסף – כל שיש לדעת אודות כסף!

אם קיימים ברשותכם כלי כסף באיכות טובה ומעלה ואינכם עושים בהם שימוש, עומדת לפניכם האפשרות להנות מכסף מזומן תמורתם וזאת באמצעות פנייה אל חברה המציעה שירותי מכירה וקנייה של כלי כסף. מעוניינים לדעת מה זה מכירת כלי כסף, במה זה נבדל ממשכון כלי כסף ומה באמת חשוב לדעת אודות כסף? על כך תלמדו במאמר זה.

קצת על כסף – כדאי לדעת

עסקים רבים עוסקים בתחום מכירת כלי כסף וקניית כלי כסף, שכן כסף משתייך לקטגוריה הנחשבת 'למתכות יקרות' ובעלת שימושים רבים, כדוגמת תחום התכשיטים, יצירת כלי כסף, תשמישי קדושה, מטבעות, מדליות ועוד. רוב מחצבי הנחושת בהם כורים את הכסף ממוקמים באוסטרליה ויבשת אמריקה ושם מערבבים את הכסף עם סוגי מתכות שונות שהופכות את הכסף לעמיד וחזק יותר, שכן הכסף הוא חומר לבן ורך ועל מנת להקשיח אותו מוסיפים לו את אותן מתכות.

איך מודדים את טוהר הכסף?

אם גם אתם מעוניינים לחפש עסק המציע שירות מכירת כלי כסף וקניית כלי כסף, חשוב שתדעו כמה וכמה עובדות אודות כל הקשור אל הכסף. כידוע, את הזהב מודדים לפי קראט וזאת על מנת למדוד את אחוזי הזהב הטהור בתכשיט. לעומת זאת, את הכסף מודדים באלפיות בכדי למדוד את טוהר הכסף (דרגת טוהר מקסימלית). רצוי לדעת כי, סימון אימות הטוהר של הכסף בישראל נקרא רימון ודרגת הטוהר הגבוהה ביותר היא 999 אלפיות, שזה אומר שיש 99.9% כסף טהור באותו פריט שאותו תהיו מעוניינים למכור וערכו יהיה גבוה יותר בהשוואה אל כלי כסף בדרגת טוהר של 800 – 925 אלפיות, כאשר 925 מכונה גם 'כסף סטרלינג', ודרגת טוהר זו בדרך כלל מאפיינת תכשיטי כסף יוקרתיים.

כדאיות מכירת או משכון כלי כסף?

אם קיימים בבעלותכם כלי כסף בהם אינכם משתמשים תוכלו לנצל את ההזדמנות להחליט על מכירת כלי הכסף תמורת כסף מזומן. האיכות, הטוהר והמשקל של כלי הכסף הם אלו שישפיעו על הצעת המחיר אותה תקבלו ממומחים בתחום. אם אינכם מעוניינים למכור את כלי הכסף, אך אתם זקוקים לכסף מזומן ובמיידי, תוכלו למשכן את כלי הכסף שלכם ולחזור ולדרוש אותם כאשר תוכלו להחזיר את סכום ההלוואה הכולל. כעת, כל שנותר הוא להגיע להחלטה באם אתם מעוניינים בשירות משכון כלי כסף או במכירת כלי כסף. בהצלחה!

5 טיפים שחייבים לדעת לפני מכירת כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט