מכירת ירושה מהסבתא

מכירת ירושה מהסבתא – הזדמנות לחידוש

החלק החשוב במכירת ירושה מהסבתא הוא קביעת הערך של הפריטים, זהו המפתח שלכם לשיקול אם למכור את הירושה מהסבתא או להשאיר אותה ובנוסף, האם למכור או למשכן. קביעת הערך של הפריטים יכולה להתבצע אפילו ללא תשלום. אמנם אצלנו היא תתבצע ללא תשלום רק במקרה ויש מכירה של הפריטים אבל מושג כללי אפשר למצוא אצל שמאי או בחברה למדליות.

תכשיטים משובצים ומטבע זהב אירופאי ישן

גם מטבע ישן ושחוק אפשר למכור לנו וגם תכשיטים שמשובץ בהם מעט מאד זהב. אל תשכחו שזהב נסחר בעולם גם בצורה של אבקה וגם בצורה של כמויות קטנטנות, כמו לתעשיית האלקטרוניקה, למשל, או לקוסמטיקה. אפילו המוצרים של רופאי שיניים מכילים גם הם זהב בכמויות קטנות כך שאין מקום לפסול משהו מן הירושה רק כי יש בו מעט מאד זהב וניתן לבצע עסקת מכירת זהב בכסף רב.

מטבעות זהב – לא כל הנוצץ זהב הוא

והמטבע קוסם לנו לא פחות רק שקודם כל נוודא אתכם ועבורכם שאכן מדובר בזהב. ואגב, לגבי השאלה המפורסמת האם נשיכת המטבע יש בה משהו אז התשובה היא כן, בהחלט, כי זהב הוא מתכת רכה ומטבע של זהב טהור יכול היה להיות מורגש ברכותו תחת לחץ של שיניים. מכל מקום, מטבע של זהב טהור לגמרי בין כה וכה אין כי רוב המטבעות אינם מזהב טהור אבל, יכול להיות מטבע שרובו ככולו זהב.

מכירת ירושה מהסבתא – שרשרת של שושלת

מכירת ירושה מהסבתא תמיד תהיה שנויה במחלוקת כי תמיד יהיה מישהו שיאמר שחייבים לשמור את המוצרים, בין אם מדובר בסרוויס ובין אם מדובר בשעון. ועם כולם הצדק. כי נכון שמזכרות שעברו בירושה יש מאחוריהן סיפור ויש מאחוריהן היסטוריה, אבל, השאלה היא עד כמה אנחנו רוצים לשמור ולשמר את ההיסטוריה המוחבאת בין הפריטים שנשארו מדורות קודמים. הרי אפשר את הירושה של הסבתא למכור ולהרוויח משהו מיידי מן האוסף והמזכרות.

בדיקה בבית הלקוח

ככל שמדובר בבדיקה שטחית אזי אפשר להעריך את הפריטים כמו שמאי רכוש, אבל, אין בזה כלום כי קודם כל לא כדאי להשאיר את הירושה של הסבתא לפני מכירה כשהיא בבית עצמו, כי גם הגנבים יודעים שסבתא הלכה לעולמה ושנית, תכשיטים וזהב דורשים בדיקה במעבדה ואותה אי אפשר לעשות בבית. בסופו של דבר לא מדובר במטילים ענקיים אז זה המקום להזמין אתכם אל החנות שלנו, לקבל הערכה ולחשוב ביחד.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט