מכירת יהלומים ענתיקה

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

כירת יהלומים ענתיקה, הפרמטרים המשפיעים על המחיר

טבעת האירוסין שנתתם לאהובת ליבכם כבר אינה בשימוש? קיבלתם בירושה כמה תכשיטים משובצים יהלומים ואתם מעוניינים למכור אותם? מעוניינים להתעסק במכירת יהלומים באופן מקצועי? רוצים ליצור תכשיטים משובצים ביהלומים, ולמכור אותם בשוק? אם עניתם תשובה חיובית לאחת או יותר מהשאלות הללו, הגעתם למקום הנכון. הכנו בעבורכם את המדריך המפורט והחשוב ביותר בעבור כל מי שמעוניין לבצע מכירת יהלומים ענתיקה, לגזור ולשמור. 

צורת החיתוך

רבים אשר מעוניינים לבצע מכירות חד פעמיות של יהלומים או תכשיטים משובצים ביהלום, אינם יודעים כיצד לתמחר נכונה את הסחורה. על מנת לקבוע את מחירו של היהלום כדי ליצור עסקה משתלמת, עליכם להכיר את כלל הפרמטרים הקובעים את מחירו בשוק. הפרמטר הראשון, ואחד החשובים הוא הצורה בה התבצע החיתוך באבן יקרה זו. יהלומים יכולים להגיע במגוון רחב של צורות: עגולים, מרובעים, בצורת טיפה ועוד. לאופן חיתוך היהלום חשיבות גבוהה מאחר ואופן החיתוך הוא זה שיקבע את הברק של האבן, על פי צורת החיתוך השונה. חיתוך שאינו מקצועי יגרום לאור לזלוג החוצה, ולא ישקף אותו חזרה, מה שיצור מרקם עמום לאבן עצמה.    

מכירת יהלומים ענתיקה וניקיון

הפרמטר השני אשר חשוב לאלו אשר מבצעים מכירת יהלומים ענתיקה הוא מידת הניקיון של האבן. הצורה בה מצוי היהלום בטבע, והקושי לחלץ אותו, עשויה ליצור ביהלום פגמים חיצוניים ופנימיים. את הפגמים החיצוניים של האבן ניתן להסיר די בקלות על ידי ליטוש עד להעלמתם. פגמים פנימיים יכולים להיות סדקים, שריטות, מינרלים אשר חדרו אל תוך היהלום ועוד, ובפגמים אלו קצת קשה לטפל. ערכו של היהלום עולה ככל שהוא נקי יותר מפגמים, כך שיהלומים טבעיים אשר מלוטשים היטב ונקיים מפגמים הם יקרים ביותר.   

המשקל של היהלום

בעת מכירת יהלומים ענתיקה מומלץ מאוד להתייחס גם למשקלה של האבן. מאחר ותהליך היווצרות היהלום הוא איטי, ולוקח זמן רב, קשה מאוד למצוא יהלומים גדולים בטבע, לכן ככל שמשקל היהלום עולה, גם המחיר עולה בהתאם. את משקל היהלום נהוג לצין ביחידות של קראט, כך שקראט אחד של יהלומים שווה ל – 200 מיליגרם מהאבן, או 0.2 גרם.

 

רמת צבע יהלום

הצבע של האבן

לבסוף, הפרמטר האחרון אשר משפיע על מחירה של אבן היהלום הוא הצבע. צבעו של היהלום, והברק שלו הם לרוב תוצאה של מבנה היהלום. הצבע באבן הוא תוצאה של שבירת האור על גבי החומר, והוא נוצר בצורה טבעית. ממש כמו בזכוכית, גם דרך יהלומים שקופים תעבור כמות גדולה יותר של אור, מה שיהפוך אותם למבריקים הרבה יותר. יהלומים שקופים הם נדירים מאוד בטבע, מה שהופך אותם ליקרים הרבה יותר.

כעת, לאחר שאתם בקיאים בכל הפרמטרים אשר קובעים את מחיר היהלום, תוכלו לבצע עסקאות הוגנות וכדאיות הרבה יותר על אבני החן שברשותכם.    

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט