מכירת יהלומים משומשים – המדריך המלא

אם יש לכם יהלומים שאתם לא משתמשים בהם, יש לכם דרך להרוויח מהם כסף ובמזומן! במאמר זה נסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על מכירת יהלומים משומשים

Selling diamonds for cash

כמה מילים על יהלומים באופן כללי

היהלום הוא מינרל עשוי פחמן ובצורת ההתגבשות הטבעית שלו הוא הופך למינרל המבריק והקשה ביותר שניתן למצוא בטבע. לצד עובדה מעניינת זו, אנו מכירים את היהלום גם כמינרל נחשק בעיקר לתכשיטים מכל הסוגים בזכות המראה הייחודי והמרהיב ביופיו. בשל הביקוש הרב ליהלומים, לפני כמאה שנים התחיל ייצור של יהלומים מלאכותיים, אבל אלו איכותם נמוכה יותר מזו של היהלומים הטבעיים ולכן הם משמשים בעיקר לאבקת ליטוש.

היהלום שבכתר

מן הסתם, רובנו לא מחזיקים יהלומים סתם כך, אלא כשהם משובצים בתוך תכשיטים. תכשיטים אלו, שיכולים להיות מכל הסוגים כדוגמת: שעונים, צמידים, עגילים, שרשראות, טבעות ועוד, לא תמיד ממשיכים לשרת אותנו באופן יום יומי ובעיקר אם מדובר על תכשיטים שקיבלנו בירושה מדורות אחורה. הבעיה היא, שאז אנו נשארים עם יהלומים יקרי ערך, שסתם שוכבים אצלנו במגירה או בכספת ואין בהם כל שימוש.

הפתרון – מכירת יהלומים משומשים

זהו בדיוק השלב, שבו האפשרות של מכירת יהלומים משומשים נכנסת לתמונה! במקום להחזיק ביהלומים ולאפשר להם לצבור אבק, אתם יכולים למכור אותם ולקבל תמורתם כסף מזומן בהתאם לשווי שלהם. זהו המקום לציין גם, שניתן למכור את אותם יהלומים משובצים שהזכרנו קודם והם לא חייבים לעמוד בפני עצמם.

למי ניתן למכור?

האפשרות של מכירת יהלומים משומשים היא טובה יפה, אבל איך זה עובד ולמי אפשר למכור? ובכן, יש מי שישמח מאוד לקנות מכם את היהלומים שלכם כדי לעשות בהם שימוש חדש. ואז אחרי שבחרתם את קונה היהלומים שתרצו למכור לו, תוכלו לתאם פגישה ולקבל במהלכה הערכה של שווי היהלומים שלכם.

עזרה בהערכה

אם יש ברשותכם תעודה גמולוגית, אותה מקבלים בדרך בעת רכישת היהלום, תוכלו להיעזר בה כדי לקבל הערכה יותר מדויקת של השווי של היהלומים שאותם אתם מעוניינים למכור. תעודה זו צריכה להיות של מכון גמולוגי מוסמך כדוגמת EGL או GIA. תעודה זו תאפשר לקונה לבצע את ההערכה גם ללא הוצאת היהלום מהתכשיט שבו הוא משובץ וכך אתם תוכלו לקבל את ההחלטות המושכלות ביותר לפני המכירה.

כיצד מתבצעת המכירה עצמה?

לאחר קבלת הערכה של שווי היהלום ולאחר קבלת ההחלטה למכור אותו, תקבלו הצעת מחיר קונקרטית. לאחר ההסכמה על המחיר, תוכלו להעביר לקונה היהלומים את היהלומים שלכם והוא ייתן לכם את הסכום שהסכמתם עליו מראש בכסף מזומן. כמו כן, תקבלו גם מסמכים מפורטים, המתעדים את פרטי העסקה שבצעתם ולמעשה, זהו תהליך מכירת יהלומים משומשים מתחילתו ועד סופו!

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט