מכירת יהלומים – התהליך הנדרש ונקודות חשובות

תהליך מכירת יהלומים כולל פגישה דיסקרטית עם בעל היהלומים והערכת שווי היהלומים שמתבצעת באמצעות ציוד ייעודי, כמו למשל נייר צבע, מיקרוסקופ ועוד. בדיקת היהלומים נעשית על פי מחירון היהלומים העולמי 'רפפורט' אשר מסייע להעריך את שווים של היהלומים ולהגיע לידי סגירת עסקה עם הלקוח בצורה האמינה והיעילה ביותר. לאחר מכן ובמידה והעסקה יוצאת לפועל נמסר ללקוח כסף מזומן במעמד העסקה וכן אסמכתא כתובה ובה פירוט אודות העסקה על כל צעדיה.יש להדגיש כי, זהו התהליך המסודר והמקצועי אליו אתם צריכים לשאוף כאשר אתם מחליטים למכור את היהלומים שלכם. מעוניינים לדעת אילו עוד נקודות חשובות צריך לדעת בכל הקשור אל תהליך מכירת יהלומים? התחילו לקרוא!

Selling diamonds for cash

אילו יהלומים רלוונטיים?

אם אתם זקוקים למזומנים כאן ועכשיו ויש ברשותכם יהלומים, בוודאי תשמחו לקרוא שאינכם צריכים להתחיל ולבקש הלוואה מחברים, מהבנק או מחברת הביטוח, להמציא ערבים, לקוות שמסגרת האשראי לא תיפגע משמעותית ובשורה התחתונה אינכם צריכים להיות תלויים בחסדיו של הפקיד המלווה. כל שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף את כל היהלומים שקיימים ברשותכם ולהחליט מהם היהלומים אותם אתם מעוניינים למכור או לחילופין למשכן.

נכון להיום ניתן למצוא עסקים רבים אשר מומחים בתחום ומציעים את שירות מכירת יהלומים וכן קניית יהלומים. רוב העסקים בעלי המוניטין המוצלח והותק רב השנים מסכימים לקנות יהלומים בכל כמות ובכל גודל החל מנקודה בודדת של קראט. בנוסף, עסקים רבים מסכימים לקנות גם יהלומים צבועים, מטופלים וסוגים נוספים של יהלומים. לכן, ההמלצה היא להציג את כל אותם יהלומים, אותם אתם מעוניינים למכור בפני המומחה וזאת על מנת שהוא יבדוק כל אחד ואחד מהם ויעריך לכם את השווי המדויק של היהלומים.

קונים מכם יהלומים – 5 צעדים למכירה נכונה

  • מטרה – הצעד הראשון של מכירת יהלומים תמיד צריך להיות על ידי קביעת מטרה. כלומר, תצטרכו להחליט האם אתם מעוניינים למכור את אותם יהלומים שבבעלותכם מסיבות כאלו ואחרות או שמא תהיו מעוניינים למשכן אותם בתמורה להלוואה מיידית ולקבל כסף מזומן.
  • מזומנים ומיידית – הצעד השני יהיה בדיקה מי היא אותה חברה שתספק לכם את המחיר הטוב ביותר ליהלומים אותם תחליטו למכור, במזומן ובמיידי.
  • ללא עמלת תיווך – הצעד השלישי יהיה להגיע להחלטה שאתם לא מוכנים לשלם עמלת תיווך מיותרת (כלומר שאינכם הולכים למכור את היהלומים לחנויות תכשיטים ששם תדרשו לשלם את העמלה).
  • חברה אמינה – הצעד הרביעי הינו לבדוק שאתם פונים אל חברה/משרד מורשה בעל ותק בתחום מכירת יהלומים / קניית יהלומים.
  • שירות מקצועי – הצעד החמישי הוא לוודא שהגוף אליו אתם פונים יספק לכם הערכה ושמאות של שווי היהלומים ואסמכתא בעבור העסקה אותה ביצעתם. בהצלחה!
רמת צבע יהלום

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט