מכירת יהלומים במזומן

זקוקים לכסף מזומן כאן ועכשיו? מחזיקים ברשותכם יהלומים או תכשיטי יהלום? אצלנו במרכז ליהלומים תוכלו ליהנות משירותי מכירת יהלומים. אנו רוכשים את כל סוגי היהלומים ותכשיטי היהלום ומעמידים לרשותכם כסף מזומן תמורתם.

Selling diamonds for cash

איזה סוגי יהלומים אנו קונים?

אנחנו קונים את כל סוגי היהלומים ותכשיטי היהלום ואין זה משנה מהו גודל היהלום. כמו כן, אנו קונים יהלומים עם או בלי תעודה גמולוגית, יהלומים צבועים ומטופלים, יהלומים מוגדלים, יהלומי מוסונייט ואת כל סוגי התכשיטים בהם משובצים יהלומים.

כיצד אנו מתמחרים את שווי היהלומים אותם אנו רוכשים?

מכירת יהלומים הינו שירות מקצועי המיושם במסגרת תהליכי בדיקה להערכת שוויו של כל יהלום ויהלום אותו תרצו למכור. תהליך הבדיקה המיושם על ידי מומחי המרכז ליהלומים מתבצע בעזרת ציוד מקצועי כגון: נייר צבע, מיקרוסקופ ומכשור גמולוני נוסף. כמו כן, תהליך הבדיקה מיושם על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים ובשיטות בדיקה מסורתיות המתקיימות על ידינו כבר למעלה מיובל.

לאחר הבדיקה אנו משקללים את שווי היהלום בהתאם למחירון היהלומים – רפפורט העולמי, ורק לאחר מכן אנו מציעים ללקוחותינו הצעת רכישה למכירת היהלומים שברשותם. חשוב לנו לציין שלאורך כל התהליך אנו מקפידים על דיסקרטיות מלאה ומכבדים באופן מלא ומוחלט את הפרטיות של כל אחד ואחת מלקוחות החברה וזאת בנוסף לעובדה שהלקוחות לא מחויבים בשום שלב להיענות להצעת הרכישה אותה נציגי החברה יציגו בפניהם בהתאם לממצאי הבדיקה והערכת השווי אותה מקיימים מומחים מטעמנו ובמשרד החברה הממוקם ברמת גן.  

אפשרות משכון – במסגרת השירותים המורחבים של החברה

במידה ואתם זקוקים לכסף מזומן אך אינכם מעוניינים למכור את היהלומים ותכשיטי היהלום העומדים לרשותכם, אנחנו במרכז היהלומים מאפשרים לכם ליהנות גם ממסלול משכון יהלומים במסגרתו אנו מעמידים לרשותכם הלוואה כנגד משכון היהלומים. גם במסלול זה תהליך הבדיקה להערכת השווי מתקיים בהתאם לתהליך המיושם במסגרת שירותי מכירת יהלומים וגם במסלול זה סכום ההלוואה נקבע בהתאם לממצאי הערכת השווי.

לסיכום, אם אתם נדרשים לכסף מזומן כאן ועכשיו ויש ברשותכם יהלומים או תכשיטי יהלום, כיום יש לכם אפשרות לפתור את הבעיה וזאת באמצעות שירותי מכירה ושירותי משכון.

מאמר נוסף שלנו על מכירת יהלומים שניתן להעזר בו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט