מכירת יהלומים במזומן

המדריך המלא למכירת יהלומים במזומן

אין אחד שלא מכיר את אבן החן המפורסמת ביותר בעולם, היהלום. היהלום הוא מינרל גבישי, המורכב מפחמן בלבד והוא נחשב לגביש החזק ביותר בטבע. היהלום נחשב לאוצר טבע, והוא היוקרתי ביותר מכלל אבני החן השונות. ישנם סוחרים וצורפים רבים אשר עוסקים ברכישה או במכירה של יהלומים כאבנים, או משובצים בתוך שרשראות, שעונים, טבעות, צמידים, עגילים ועוד. אם ברשותכם יהלומים אשר אתם מעוניינים למכור, הכנו בעבורכם את המדריך המלא למכירת יהלומים במזומן, אז כדאי להמשיך לקרוא.   

פרט ראשון, תעודה גמולוגית

בין אם אתם מבצעים מכירת יהלומים במזומן, ובין אם אמצעי התשלום אותו אתם מקבלים הוא אחר, על מנת לבצע מכירה כמו שצריך, ועל מנת למשוך קונים רבים למוצר אותו אתם מוכרים, חשוב מאוד להציג תעודה גמולוגית אמיתית של המוצר. התעודה הגמולוגית היא תעודה אשר מצורפת לכל יהלום, והיא מציגה את כל התכונות החשובות אשר משפיעות על מחירו. תעודה זו ניתן להנפיק בקלות אצל כל מעבדה גמולוגית בקלות ובנוחות. אם אתם מעוניינים להפגין אמינות בפני הקונים, מומלץ להנפיק תעודה שכזו, שכן כך יוכלו הרוכשים להתבונן בתכונות היהלום, ולדעת כי אינכם מרמים אותם במחיר.    

פרמטר שני, הצעות מחיר

הפרמטר השני החשוב בעת מכירה של יהלומים היא לקבל מספר הצעות מחיר שונות, מכמה מקורות שונים. בעת מכירה של פריטי יוקרה כמו יהלומים, חשובה מאוד הסבלנות ואורך רוח. המתינו עד שתקבלו כמה הצעות מחיר מכמה מקורות שונים, ובדקו על פי הפרמטרים השונים האם המחיר הוגן, על מנת שלא תצאו מופסדים. לעיתים, חנויות, סוחרים ואנשים פרטיים יציעו לכם מחירים שונים בהתאם ליכולת, כך שעליכם לבחון את ההצעות השונות, ולבחור את המשתלמת והאמינה ביותר.

יתרונות למכירת יהלומים במזומן

מכירת יהלומים במזומן טומנת בחובה מספר יתרונות:

תשלום מידי: היתרון הגדול ביותר של מכירת יהלומים בכסף מזומן הוא קבלת התשלום באופן מידי. ברגע בו אתם מספקים את הסחורה, אתם מקבלים את התשלום במלואו. אינכם צריכים ללכת ולרדוף אחרי התשלום, או להמתין כמה חודשים עד לקבלת הסכום המלא. 

סיכוי נמוך לרמאות: נוסף על כך, תשלום על יהלומים במזומן מקטינה את הסיכויים לרמאויות. לעיתים, תשלום באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות שיקים מעמיד את המוכר בסכנה לרמאות, ולמקרים בהם הלקוח עשוי להעלם לפני ששילם. מכירה במזומן מונעת מקרים שכאלו, ולעיתים בטוחה הרבה יותר.

כיצד לתמחר את היהלומים שברשותי?

לעיתים, מוכרים חובבנים רבים אינם יודעים כיצד לתמחר את היהלומים שברשותם. ישנם מספר פרמטרים חשובים אשר משפיעים על תמחור האבן והם: התכונה החשובה ביותר היא אופן החיתוך של היהלום, תכונה נוספת חשובה היא הניקיון והברק של היהלום, ותכונות נוספות הקובעות את מחירו הוא גודל היהלום, צבע האבן, וכמובן אפשרויות התשלום השונות.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט