מכירת זהב 14 קראט – למה זה כדאי ואיך זה עובד?

אם אתם מחזיקים זהב ללא שימוש, מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם! כאן נסביר על מכירת זהב 14 קראט הן מבחינת הצורך והן מבחינת אופן הביצוע

מכירת זהב 14 קראט

הזהב ושימושיו

הזהב לא סתם נחשב למתכת יקרה ומאוד מבוקשת. הוא נחשב לכזה, בין היתר, מפני שיש לו שימושים רבים. אחד השימושים הנפוצים והמוכרים לנו ביותר שלו הוא ליצירת תכשיטים וזאת, מפני שיש לו צבע ייחודי, יפה ומרשים וכמו כן, מפני שהוא גם חזק ועמיד ולכן הוא יכול להיות בשימוש לאורך הרבה מאוד שנים. בנוסף, בזכות העמידות שלו, נהוג להשתמש בו גם ליצירת שיניים מלאכותיות ועוד דברים רבים נוספים.

השימוש הישן בזהב

בעבר הרחוק, היה נהוג להשתמש בזהב בעיקר למטרות מסחר ולכן היה בו שימוש נרחב ליצירת מטילים ומטבעות, שהיו עוברים מאחד לאחר בתמורה למוצרי צריכה שונים. כיום לעומת זאת, לא נהוג לסחור במטבעות ובמטילי זהב ולכן מי שמחזיק בהם, לא באמת יכול להשתמש בהם וליהנות מהזהב שברשותו.

למה מכירת זהב 14 קראט כדאית?

מה שהופך מכירת זהב 14 קראט לכדאית היא בעיקר האפשרות ליהנות מהזהב כשלא משתמשים בו. כאמור, הדוגמה הנפוצה ביותר לזהב כזה היא כשהוא מגיע בצורה של מטילים ומטבעות. אבל יחד עם זאת, גם כשמדובר על תכשיטים ישנים, שכבר הרבה מאוד שנים לא נמצאים באופנה ולכן לא נעשה בהם כל שימוש, המכירה שלהם היא הדרך הטובה ביותר להפוך את הזהב לשימושי מאוד!

התמורה

אמנם יש מקרים, בהם עבור מכירת זהב 14 קראט תקבלו שובר לרכישת תכשיטים אחרים ברשת או בחנות התכשיטים להן מכרתם את הזהב, אבל ישנה גם אפשרות אחרת! באפשרותכם למכור את הזהב לקונה זהב, שייתן לכם תמורתו כסף מזומן בהתאם לשווי של הזהב שלכם וכך תוכלו לעשות בכסף הזה כל מה שתרצו ולא תהיו מוגבלים אך ורק לרכישה של תכשיטים בהכרח.

בחירת קונה ראוי

אם החלטתם שאתם רוצים את החופש להשתמש בשווי של הזהב היכן שרק תרצו, ודאי תעדיפו למכור את הזהב שלכם לקונה זהב. אבל החלטה זו איננה מספיקה כדי לעשות עסקה טובה! למעשה, כדי לעשות עסקה של מכירת זהב 14 קראט באופן הוגן לשני הצדדים, חשוב לבחור היטב את הקונה והדבר החשוב ביותר מבחינה זו הוא מידת האמינות שלו, ממנה תוכלו להתרשם כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

הכנה לקראת מכירה

דבר נוסף שחשוב לדעת לפני מכירת זהב 14 קראט הוא האפשרות לבדוק בעצמכם את הערך של הזהב שאתם מעוניינים למכור. את זה תוכלו לעשות באמצעות מחשבון זהב, שניתן למצוא בקלות באינטרנט, וכל שעליכם לעשות הוא להזין את משקל הזהב שלכם בגרמים ואת מידת הטוהר שלו – 14 קראט, והשווי שלו כבר יחושב עבורכם בלחיצת כפתור פשוטה.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט