מכירת זהב – למכור או לא למכור?

ודאי לכל אחד מאיתנו מצויים באחת המגירות בבית מספר תכשיטי זהב וכסף ישנים, כשאינם עוד נחוצים מבחינת שימוש. בהתאם לכך, קיימת לא פעם ההתלבטות בדבר הוצאתם של התכשיטים למכירה, כשרבים מאיתנו לא תמיד בטוחים כי מדובר בצעד בעל רווחיות גבוהה. אך לא כך הם פני הדברים, כשמדובר כיום בצעד רווחי וכדאי מכל הבחינות, כשבמקרה של זהב תלוי בעיקר בגובהו של מחיר גרם זהב, כשלא משנה כלל אם מדובר במכירת זהב או קניית זהב.

בחירה בין כמות גדולה של קונים פוטנציאלים בשוק

בשונה מן העבר, קיימת במהלך השנים האחרונות התעוררות בכל הקשור לעסקאות מכירת כלי כסף, קניית זהב ומחסר באבני חן אחרות, כשכמות הסוחרים הגדולה שניתן למצוא כיום ברחבי השוק, משמשת ללא ספק לדוגמא הטובה ביותר לכך. בהתאם לכך, בייחוד כשמדובר על מכירת תכשיטי כסף וזהב ישנים, ניתן למצוא כמעט בכל פעם מספר קונים פוטנציאליים, אשר יבחנו את כדאיות העסקה בהתאם לשערו היומי הנמדד של מחיר גרם זהב.

שוק בעל מגמות משתנות מידי יום

יתרון משמעותי המצוי במכירה של תכשיטים ישנים מכסף ומזהב, בא לידי ביטוי באפשרותו של כל מוכר להגיע לעסקאות רווחיות הרבה יותר מערכם הרגיל, הודות כמובן לשער המשתנה של מחיר הזהב, אשר נסחר מידי יום בבורסה הממוקמת ברחביה של העיר לונדון. בהתאם לכך, כדאי יותר למכור את התכשיטים כאשר נמצא השוק במגמה של עלייה, כשהמתנה לתזמון הנכון תביא ברוב המקרים לעסקאות המשתלמות ביותר.

אפשרות להזדכות בתכשיטים חדשים

אפשרות נוספת המונחת בפני כל מי שמעוניין לערוך עסקאות מכירת כלי כסף, זהב, יהלומים, או כל אבן חן אחרת המרכיבה כיום תכשיטים, נמצאת כמובן בהזדכות בתכשיטים חדישים לגמרי. מדובר בחלופה המוצעת בעיקר מצידן של חנויות תכשיטים, המאפשרות לכל לקוח להזדכות בתכשיטים חדישים בגובהו של הערך הכספי המתקבל בעבור הישנים.
במהלך השנים האחרונות, הפכה מכירת תכשיטי כסף וזהב ישנים לדרך מצוינת להשגת הכנסות כספיות גבוהות ולא מתוכננות מצידם של רבים. למרות זאת, על מנת להגיע לעסקאות הרווחיות והכדאיות ביותר, רצוי לעקוב באופן צמוד אחריו של השער היומי בו נסחר מחיר גרם זהב. בהתאם לכך, המתנה לתזמון הנכון בו נסחר מחיר גרם זהב בערך גבוה מן הרגיל, תביא כמעט בוודאות לעסקאות הרווחיות והמוצלחות ביותר מבחינתו של המוכר.
 

רוצים פרטים נוספים על מכירת זהב?  לחצו כאן

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט