מכירת זהב, למה זה כדאי ולמי מוכרים?

מכירת זהב יכולה להיות מעין קרש הצלה עבור אנשים המעוניינים לעשות כסף מבלי לקום מהכיסא או לצאת מהבית, פשוט לרוקן את האוצרות החבויים אי שם במגירות או בכספת, בהם הם לא מבצעים שימוש. בחלוף השנים תכשיטי הזהב מצטברים במגירות, ייתכן כי זהו זהב הניתן לנו בירושה כגון תכשיטים, כלים וחפצים שונים העשויים מזהב טהור, וייתכן כי אלה תכשיטים שכבר אינם אופנתיים לעידן המודרני, ולכן אין כל טעם לשמור אותם, למרות הערך הרגשי שלהם.

מצד שני, ישנם גם אנשים אשר אינם מעוניינים בזהב שברשותם משום שאולי הם התאלמנו או התגרשו, כך שהתכשיטים יושבים במגירה ופשוט מעלים אבק.

 

 

האופציה של מכירת זהב יכולה לאפשר להם ליהנות משני עולמות:

  1. לצאת ממצוקה כלכלית – פעמים רבות אנשים מגיעים למצוקות כלכליות או שהם זקוקים לסכום כסף כדי לרכוש דבר מה. מכירת הזהב לחברות וחנויות העוסקות בתחום יכול להיות פתרון עבורם ולאפשר להם לקבל כסף מזומן על התכשיטים שגם כך אין הם עושים בהם שימוש.
  2. אפשרות לרכוש תכשיטים חדשים – על ידי מכירת הזהב הישן ניתן לרכוש תכשיטים וחפצים חדשים מודרניים יותר. כמו באופנה ואמנות, ישנם טרנדים המשתנים מעת לעת, ולכן על ידי מכירת הזהב הישן ניתן לרכוש תכשיטים חדשניים אופנתיים שתוכלו לענוד אותם ביום יום וליהנות מהם. ידוע כי תכשיטים שאינם אופנתיים אין בהם כל צורך וסתם חבל לתת להם לעלות אבק.

אז מה עושים ולמי פונים לצורך מכירת זהב?

אם גם אתם מעוניינים למכור את הזהב הישן שברשותכם, דעו כי באופציה זו תוכלו לקבל כסף במזומן, כמו גם אפשרות לרכוש תכשיטים חדשים במקום הישנים. את התכשיטים הישנים תוכלו למכור לחנויות וחברות העוסקות בתחום מכירת זהב, אך טרם בחירת החברה, עליכם לדעת כמה דברים חשובים שיסייעו לכם לקבל עסקה הוגנת ותשלום מהימן עבור הזהב שברשותכם.

טרם בחירת החברה, כדאי לדעת מהו משקל הזהב שברשותכם, כדי לקבל סדר גודל של עלויות. במסחר זהב מחשבים את הכמות על פי יחידת מידה הנקראת אונקייה טרוי והיא 31.1 גרם לכל אונקייה. חשוב להבין כי ישנה מידה אמריקאית נוספת, על פיה אונקייה של זהב מחושבת על פי 28 גרם. שנית, יש לבדוק  מהו הקראט של הזהב שברשותכם שגם על פיו נמדד המחיר שתקבלו. את הקראט תוכלו למצוא מוטבע על התכשיט, אך במידה והכיתוב נמחק או נשחק, ניתן לבצע בדיקה מעמיקה כדי לדעת את קראט התכשיט. חברות המציעות מכירת זהב יוכלו לסייע לכם לבדוק את המשקל והקראט.

לבחור חברה מקצועית ואמינה

לאחר שיש ברשותכם את המידע המקצועי לגבי מכירת הזהב, יהיה עליכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתעריך את שווי הזהב ותיתן לכם הצעת מחיר. כיום תוכלו למצוא במנוע החיפוש של גוגל חברות רבות המציעות את שירות זה, אולם חשוב מאוד לקרוא המלצות על החברה, לבחון את ניסיונה בתחום, את השירות שניתן ללקוח ועוד פרמטרים נוספים שיסייעו לכם לדעת שמדובר בחברה אמינה והוגנת.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט