מכירת זהב להתכה

מכירת זהב להתכה – יש דבר כזה כלל?

האם תהיתם אי פעם מה עושות כל החברות הגדולות של התכשיטים מלבד מכירה ועיצוב תכשיטים? רבים אינם יודעים, אך תוכלו למכור זהב להתכה, איתו הם יצקו מחדש תכשיטים נוספים, מזכיר מעין תהליך מחזור שכזה. את פעילות זו אנו רואים לרוב בבורסה, אך פעמים רבות נוכל למכור זהב לחנויות תכשיטים גדולות וקטנות כאחד.

הפכו את הזהב שלכם לכסף מזומן

לכולנו יש לא מעט תכשיטים בבית שזרוקות באיזו מגירה או קופסה שמעלה אבק. במקום לתפוס מקום מיותר שיכול להיות לבגדים, מדוע לא להפיק תועלת חיונית מהזהב שלכם? תוכלו לגשת לכל חברת תכשיטים או חברה שמתמחה בקניית זהב ולמכור לה את התכשיטים שלכם תמורת כסף מזומן באותו רגע. ואם שאלתם את עצמכם מה יעשו עם הזהב, אין לכם מה לדאוג, יש לא מעט שימושים שנעשים איתו, הן לתעשייה הגדולה והן לפרטית.

מדוע מתיכים את הזהב שאנו מוכרים?

בכל דבר יש אינטרס, כך גם בכל הקשור למכירת זהב להתכה. חברות שקונות זהב ויהלומים מעדיפות להתיך את הזהב ולא למכור את אותם תכשיטים שהן קנו מכם, אלא ליצור תכשיטים חדשים תוך כדי הוזלה בייצור חומרי הגלם, זאת בעזרת התכת הזהב שמכרתם להן. מסיבה זו אגב, חברות הקונות זהב להתכה מוכנות לשלם מחירים גבוהים לכל לקוח פרטי שמוכן למכור להן.

מה כדאי לדעת כאשר אני מחליט למכור את הזהב שלי?

אם החלטתם למכור את הזהב להתכה, חשוב שתדעו את ערכו המדויק של גרם הזהב שלכם, זאת למרות שערכו של הזהב תמיד גבוה ודי יציב בכל שנה. מלבד זאת, חשוב לדעת כי לא תקבלו את ערכו המלא של שווי הזהב שהערכתם, שכן ישנן הוצאות מסוימות כמו על ההתכה, פירוק, עמלה למתווך חיצוני…עם זאת, יש לחשוד אם מציעים לכם כחצי מחיר על ערכו המקורי, שכן סיכוי רב שמנסים לרמות אתכם.  על מנת לבדוק מה ערכו של הזהב שלכם, תוכלו לבדוק זאת בשער הזהב היומי, הניתן לבדיקה בקלות באינטרנט.

האם מכירת זהב להתכה כרוכה במחויבות או תנאים מסוימים?

מכירת זהב להתכה לרוב נעשית על מנת להרוויח סכום כספי הן בשל מצב כלכלי ירוד או סתם כדי להגדיל את חשבון הבנק. להבדיל מהלוואה, כאן אין תנאים מגבילים ומיוחדים ואין חתימה על התחייבות מסוימת. כל שיש לכם לעשות הוא להגיע לכל מקור שקונה זהב, לקבל הצעת מחיר ולצאת באותו רגע עם מזומן ביד, בלי אותיות קטנות וסיבוכים, במהירות ובקלות. ללא ספק מדובר על חלופה אטרקטיבית להלוואה או עבודה זמנית מהצד.

האם אוכל למכור גם תכשיטים שאינם זהב?

וודאי. לא תצטרכו להסתפק רק במכירת זהב להתכה, אלא תוכלו למכור יהלומים וכסף. יהלומים וזהב הן עיסוקן העיקרי של חברות התכשיטים והבורסה, ומוכנות לקבל גם תכשיטים שבורים או בעלי חלקים חסרים. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט