מכירת זהב ישן

מכירת זהב ישן – למה הכוונה?

כמעט ואין בית שאין בו תכשיטים וחפצים יקרים. בחלקם אנו משתמשים, וחלקם מאוחסנים באחת המגירות, המחסן, או במקום מסוים בארון שאין אנו זוכרים..אם כן, מדוע להמשיך לתפוס מקום בבית ולא להפיק מכך תועלת חיונית? אם יש בביתכם תכשיטי זהב, תוכלו למכור אותם ולעשות מהם כסף מזומן, אותו תקבלו ממש באותו רגע בו מבוצעת העסקה. תוכלו בנוסף גם למכור זהב ישן.

מדוע כדאי למכור את הזהב שלנו?

להבדיל הכסף, אשר ערכו מתנדנד, ערכו של הזהב תמיד עולה ונשאר גבוה מאוד. כמו כן, תכשיטי הזהב שאנו מחזיקים בבית אינם יחלידו עם השנים, זאת שוב לעומת פריט מכסף, שעלול לאבד מערכו עם הזמן. תוכלו למכור זהב ישן בכל עת ולקבל סכום כספי גבוה כאילו היה חדש. בכל עסקה נוכל להבטיח לעצמנו הכנסה כספית נאה מאוד, אשר תוכל לשמש אותנו לכל מטרה, הן בשל מצב כלכלי והן לשם מותרות או סתם כדי להרוויח כסף מהצד בקלות ובמהירות. מכירת הזהב שלנו עדיפה על אחסון מיותר שאין בו לא שימוש ולא תועלת.

מתי נמכור זהב ומתי לא?

מכיוון שמדובר על עסקה שאין דרך חזרה ממנה, חשוב כי לא נאבד את הראש ונעשה זאת בשיקול דעת, למרות הפיתוי. ידוע כי לתכשיטים מסוימים בבית יש לנו ערך סנטימנטלי, והרי שלא נרצה להתחרט בסופו של דבר. לכן, חפצים ותכשיטים מזהב שיקרים ללבכם, השאירו בידיכם. כל התכשיטים שלא קיבלתם מתנה ואין לכם רצון בהם, תכשיטים שנשברו או אבד עליהם הכלח, יכולים להיות מיועדים למכירת זהב ישן במקום מסודר שמתמחה בכך.

מכירת זהב ישן – היכן?

יש לזכור כי מדובר בכסף וגם באוצר שלנו. לכן, לא רק ההחלטה אילו תכשיטים נמכור צריכה להיעשות בשיקול דעת, אלא גם היכן נפנה לבצע זאת. כיום יש נוכלים רבים, כאשר אנשים תמימים נופלים בפח מכיוון שהתפתו למחירים גבוהים יותר שהוצעו להם וריביות נמוכות. כאשר החלטתם למכור את הזהב הישן, ההמלצה היא לפנות למקום מוכר, בעל מוניטין, או לפחות כזה שיש לו כתובת פיזית. היזהרו ממודעות פרסום חשודות וכאלו שמציעים לכם להיפגש בסמטאות בשעות מאוחרות.

תוכלו כמו כן לבצע מכירת זהב ישן גם בביתכם, באמצעות חברות המספקות שירות הגעה עד בית הלקוח.

כיצד מתבצעת מכירה של זהב ישן?

מכירת זהב ישן מתבצעת מול נציג מקצועי של החברה אליה פניתם, כאשר זה מעריך את שווי תכשיטי הזהב שהינכם מעוניינים למכור. תוכלו טרם הפגישה עם הנציג לפנות למעבדה על מנת להעריך זאת בעצמכם ולבדוק את תכולתו, על מנת לתאם ולהשוות עם ההערכה שניתנת על ידי הנציג. כך, תוכלו לבדוק האם הצעת המחיר הניתנת הינה הוגנת, אך ללא קשר תמיד הצעת המחיר נתונה למשא ומתן. אם הגעתם להסכמה, תקבלו כסף מזומן, ללא התחייבות או הגבלה מסוימת.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט