מכירת זהב ישן במזומן – זה אפשרי וזה כדאי!

יש לכם זהב ישן שאין לכם בו שימוש? אם כן, מאמר זה הוא בשבילכם! כאן נסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על מכירת זהב ישן במזומן!

המשמעות של זהב ישן

כשמדברים על זהב ישן מתייחסים, בדרך כלל, לזהב שבעבר היה בו שימוש וכיום כבר לא. לזהב כזה יש דוגמאות רבות, כמו למשל: תכשיטים ישנים, מטבעות, מטילי זהב, כלי אוכל, חפצי נוי ועוד. פריטים אלו היו בעלי משמעות כזו או אחרת בתקופה כזו או אחרת ובשלב מסוים, כבר הפכו לבלתי שימושיים. פריטים ישנים אלה מוצאים את עצמם, פעמים רבות, טמונים עמוק בכספת או בארון ולא מאפשרים לבעלים שלהם ליהנות מהם באמת.

האפשרות להשמיש את הזהב

זהב זה, לא חייב לצבור אבק והוא בהחלט יכול לשפר את רמת החיים שלכם! זאת, על ידי מכירת זהב ישן במזומן. הכוונה היא לכך, שניתן למכור את הפריטים ולקבל כסף מזומן תמורתם. היות שהזהב הינו חומר יקר ערך, הרי שעדיף ליהנות מהכסף המזומן מאשר לשמור את הפריטים מבלי להשתמש בהם ומבלי ליהנות מהם.

מכירת זהב ישן במזומן

האפשרות של מכירת זהב ישן במזומן היא אפשרות מאוד אטרקטיבית, לא רק בזכות העובדה שהיא מאפשרת למוכר ליהנות מהערך של הזהב שהוא מציע למכירה, אלא גם בזכות הפשטות של תהליך המכירה. תהליך זה מתנהל במהלך פגישה בין המוכר לבין הקונה ובה הקונה בוחן את פריטי הזהב ומציע הצעת מחיר למוכר. בהמשך, המוכר מעביר לקונה את הזהב ואילו הקונה מעביר למוכר את סכום הכסף המזומן שסוכם עליו וכמו כן גם מסמכים, בהם מתועדים פרטי עסקת המכירה והקנייה.

הערכת שווי הזהב

כדי להעריך את שווי הזהב המוצע למכירה, יש להיעזר בפרמטרים קבועים. פרמטרים אלו הם משקל הזהב, מידת הטוהר שלו וערך מניית הזהב בבורסה באותו יום מסחר בורסאי. פרמטרים אלו הינם פרמטרים קבועים ובסיסיים והם נכונים לגבי כל סוגי הפריטים העשויים מזהב. יחד עם זאת, אם רוצים להעריך את השווי של תכשיט לדוגמה, גם העיצוב שלו צריך להילקח בחשבון וכך גם לגבי פריטים, שהזהב הוא חלק מסגסוגת של מתכות שונות או כשבפריט משובצות אבני חן מסוגים שונים.

הערכה עצמאית

חשוב לציין, שעוד לפני שאתם מגיעים לפגישת מכירת זהב ישן במזומן לקבלת הצעת מחיר, באפשרותכם לבצע חישוב של שווי הזהב בהסתמך על הפרמטרים הבסיסיים. את החישוב הזה ניתן לבצע באמצעות מחשבון זהב שיש באינטרנט. אל המחשבון יש להזין את משקל הזהב ואת מידת הטוהר שלו והמחשבון יחשב בעצמו את הנוסחה, כולל את הערך העדכני של מניית הזהב. כך תוכלו לדעת לאיזו הצעת מחיר לצפות עוד לפני שאתם יוצאים מהבית לכיוון פגישת המכירה!

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט