מכירת זהב ויהלום

כמעט לכולם יש תכשיטי זהב ותכשיטים המשובצים ביהלומים אשר את חלקם אנו עונדים וחלקם שכובים להם עמוק במגירה ולעיתים אף איננו זוכרים את קיומם. רובנו יודעים כי ערכם של הזהב והיהלומים הינם מן הגבוהים בשוק לעומת הכסף ומתכות נחושת אחרות אך לא יודעים כמה באמת שווים התכשיטים אשר בביתנו. אלו אשר החליטו לנסות את מזלם ולהפיק תועלת מהזהב והיהלומים שאינם בשימוש הרוויחו כסף רב ממכירתם ואכן במרוצת השנים התפתח בארץ שוק מכירת זהב ויהלומים.

הפיכת חוסר התועלת לתועלת

כמו שניתן להרוויח כסף ממכירת מכוניות ובגדים יד שנייה, גם ממכירתם של תכשיטי הזהב הישנים בביתנו והיהלומים שברשותנו ניתן לעשות כסף, והרבה. אמנם ישנם תכשיטים ויהלומים אשר קשה לנו להיפרד מאיתם כמו תכשיטים שנתקבלו בירושה מהסבים או מתכשיטים יקרים שהתקבלו כמתנה ולהם ערך רגשי בעיננו, אך באותו אופן ישנם תכשיטים שאינם בשימוש עקב הצורך של האדם להתחדש כל הזמן

כסף לכל מטרה

מתי אנו מוכרים זהב ויהלומים? בדרך כלל ברגע שהיכולות הכספיות שלנו במצוקה ואנו נזקקים לכל סכום כסף אפשרי, זמין ומידי, מבלי שנצטרך להתעסק בהלוואות מיותרות ולהשתעבד לתנאים הנוקשים של הבנקים. מכירת זהב ויהלומים נעשית גם למטרות רווח ומותרות, כאשר סך הכל נרצה לשלשל לכיסנו הפרטי מזומן ממכירת תכשיטים ישנים. כמו כן, מכירת זהב ויהלומים נעשית גם כדי להוסיף כסף לתוכניות החיסכון שלנו או לקניית מכונית, סלון חדש, חופשה או לשם כל מטרת הנאה אחרת.

הסר דאגה מלבך

מכירתם של הזהב והיהלומים בהקדם תעלים את החשש התמידי של גניבה. זהב ויהלומים הינם המצרך המבוקש ביותר בקרב הפורצים ושודדים, ואם אין לנו שימוש בתכשיטי היהלומים או במטבעות הזהב, אין טעם להשאיר אותם בביתנו פן חלילה יגנבו, וכדאי במקום זאת לשמור את הכסף ממכירת התכשיטים בחשבוננו בבנק ובכך לתרום יותר לביטחוננו האישי והכספי. כספות או מקומות מחבוא מספקים הגנה רק באופן חלקי ואינם יכולים להבטיח הגנה לטווח הארוך.

כיצד והיכן מתבצעת עסקה של מכירת זהב ויהלומים

ניתן למכור את כל סוגי הזהב-המטבעות, המטילים והתכשיטים, וכמו כן את תכשיטי היהלומים בכל חברה הסוחרת בכך, כאשר מומלץ  שתהיה אמינה, מקצועית ואחראית, חברה בעלת מוניטין עם כתובת אמיתית להגעה. אל תתפתו לסוחרים מפוקפקים המבקשים מכם לפגוש אותם בסמטה חשוכה. אותה חברה תעריך את שווי התכשיטים ותשלם לכם עליהם מידית. וזכרו, ככל שתרבו למכור יותר זהב ויהלומים- הרווח יהיה גדול יותר.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט