מחשבון זהב ישן אונליין – מתי צריך אותו ואיך הוא עובד?

רוצים למכור חפצים ישנים מזהב? כאן נסביר מתי צריך מחשבון זהב ישן אונליין ואיך להשתמש בו!

הסיבה העיקרית למכירת זהב

מי מאתנו לא מחזיק פריטים כאלו ואחרים מזהב? אבל השאלה היותר חשובה היא – בכמה מהם אנו באמת משתמשים? הרי כולנו מחזיקים פריטים מזהב, שאינם משמשים אותנו בשום דרך שהיא ולמעשה, הם סתם תופסים מקום. זו בדיוק הסיבה העיקרית למכירת זהב ישן – האפשרות ליהנות מהערך הכספי שלו.

מהי המשמעות של מכירת זהב?

כאמור לעיל, ניתן  ליהנות מהערך הכספי של זהב ישן והכוונה היא לכך, שניתן למכור אותו ולקבל תמורתו כסף מזומן. בכסף הזה, ניתן לקנות כל דבר מה שלא ניתן לעשות עם חפצים עשויי זהב, למרות הערך הכספי הגבוה שלהם. באמצעות מכירת הזהב ניתן להפוך את הזהב הישן, שלא ניתן להשתמש בו, לכסף מזומן ונזיל.

איך מתבצעת המכירה בפועל?

מכירת הזהב נעשית באופן מאוד פשוט וקל. ראשית, נקבעת פגישה בין המוכר לבין הקונה. במהלך פגישה זו, הקונה נותן למוכר הצעת מחיר עבור פריטי הזהב ולאחר ששני הצדדים מגיעים להסכמה, הזהב עובר מהמוכר אל הקונה והקונה, בתמורה, נותן למוכר את סכום הכסף המזומן ומסמכים לאישור ותיעוד פרטי העסקה.

אז בשביל מה צריך מחשבון זהב ישן אונליין?

אם הכל כל כך פשוט וקל, בשביל מה בכלל צריך מחשבון זהב ישן אונליין? ובכן, מחשבון זה יכול לשרת את המוכר על ידי כך, שהוא מאפשר לו לקבל הערכה של שווי הזהב שהוא מעוניין למכור עוד לפני שהוא יוצא מהבית וכך לדעת, פחות או יותר, לאיזו הצעת מחיר עליו לצפות מהקונה.

אופן החישוב

כדי לחשב את שווי הזהב, יש שלושה פרמטרים עיקריים שצריך להתבסס עליהם: המשקל והטוהר של הזהב וערך מניית הזהב בבורסה. את שני הפרמטרים הראשונים ניתן לבדוק בקלות ויש להזין אותם למחשבון והוא כבר יוסיף לבד את הפרמטר של ערך המנייה בבורסה. מה שחשוב לקחת בחשבון הוא, שערך המנייה יכול להשתנות בכל יום מסחר של הבורסה ולכן מומלץ לבצע את החישוב ביום המכירה כדי לקבל נתונים קרובים ככל האפשר להצעת המחיר שאותה תקבלו.

מה שהמחשבון לא יכול לחשב

כאמור, מחשבון זהב ישן אונליין יכול לתת הערכה של שווי הזהב לפי שלושה פרמטרים עיקריים. אבל חשוב לזכור, שהם לא הפרמטרים היחידים שקובעים! לדוגמה, אם מדובר על תכשיטים מעוצבים, העיצוב שלהם הוא בעל ערך גם כן והיות שהמחשבון לא יכול לדעת מהו הערך של העיצוב, הוא לא נכנס לשקלול וכך גם לגבי פריטים שמשולבים בהם מתכות נוספות, אבני חן ועוד.

המסקנה היא, שבעזרת מחשבון זהב ישן אונליין תוכלו הערכה גסה של שווי הזהב שלכם, אבל את ההערכה המדויקת תוכלו לקבל אך ורק אצל הקונה.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט