מחשבון זהב – דרכים לחישוב הזהב שברשותכם ועוד

מרבית האנשים אינם יודעים מהו מחיר הזהב וכיצד ניתן לחשב את כמות הזהב שברשותם. במאמר זה נספק לכם שלושה כלים שיעזרו לכם להתמצא בנושא זה. הראשון הוא מחשבון זהב. השני הוא אתר אינטרנט ייעודי והשלישי הינו מומחה בתחום המסחר בזהב, שיבדוק עבורכם את מחיר הזהב העולמי ויחשב את שווי פריטי הזהב שברשותכם. מעוניינים לדעת כיצד מתבצעים הדברים? התחילו לקרוא!

מחשבון זהב – חובה לעשות בו שימוש

אחד הכלים הפופולאריים ביותר בקרב כל גולש באינטרנט המעוניין לדעת מהו שווי הזהב שברשותו הוא מחשבון הזהב. כאן מדובר על כלי אינטרנטי יעיל ביותר שמאפשר את חישוב כמות הקראט שיש לכם או לבצע פעולת המרת טוהר הזהב באחוז הזהב המצוי בתכשיטים שברשותכם. למרות שמדובר על כלי להערכה שלא ניתן להתבסס עליו במאת האחוזים, מחשבון זהב זה מהווה כיום את אחד הכלים היעילים ביותר בשוק וזה שיעזור לכם לבצע הערכה נכונה של הסכום אותו אמורים לשלם לכם בעת מכירת הזהב או הסכום אותו תצטרכו לשלם בעת קניית הזהב.

איך משתמשים במחשבון זהב?

בכדי לזכות בהערכה המדויקת ביותר יש להקליד במחשבון את משקל הזהב (יש להקליד את משקל הזהב שברשותכם בגרמים) ואת טוהר הזהב (טווח הערכה הוא: 9-24 קארט). בהתאם לנתונים אלו תקבלו הערכה בדבר שווי הזהב שלכם בשקלים. יש לקחת בחשבון שברוב המקרים המחשבון אינו יכול לספק תשובה מדויקת אלא הערכה בלבד וזאת משום שהפרמטרים של הפריט שברשות הלקוח משתנים ובהתאם גם השווי שלו. הפרמטרים אותם יש לקחת בחשבון בעת בדיקת שווי הזהב הם: איכות היציקה שלו, האותנטיות שלו, המשקל הנקי של הזהב והאם קיימת עליו חותמת של מכון התקנים. באתרים בהם מוצע מחשבון זהב לגולשים יצוין גם שער הזהב נכון ליום החישוב ושער הדולר וזאת משום שהזהב צמוד למטבע זה המהווה את המטבע הדומיננטי ביותר במסחר העולמי.

אפשרויות נוספות- אונליין ואישי

אפשרויות נוספות קיימות באתרי מסחר אינטרנטיים הנחשבים כמובילים בעולם, כמו למשל 'גולד פרייס' או 'קיטקו'. באתרים אלו מתפרסם המחיר הנהוג במסחר בזהב וזאת בהתאם ליחידת המשקל 'אונקיה'. אפשרות נוספת היא לפנות אל מומחים בתחום מסחר בזהב וזאת על מנת להנות מחישוב מדויק של פריטי הזהב שברשותכם וללא התחייבות. בהצלחה!

לחצו על הכפתור לכניסה למחשבון הזהב שלנו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט