מחיר הזהב – ערך הזהב נכון להיום:

מחיר הזהב

לזהב יש שוק עולמי כמו גם שוק מקומי. דברים הנסחרים בבורסה משנים את ערכם מיום ליום, לעיתים אפילו משעה לשעה. כמו ששער הדולר משתנה מרגע לרגע ומושפע ישירות מהמסחר בו, כך גם מחיר הזהב משתנה חדשות לבקרים, שוב ושוב, למעלה ולמטה, אך לרוב כמובן – למעלה.

אם יש ברשותכם זהב ואתם מתכוונים למכור אותו או למשכן אותו לתקופה תמורת הלוואה יפה של כסף, חשוב להבין כי אתם לא יכולים לדעת מראש האם הערך של הזהב שלכם יעלה או ירד. כיום ישנם ברחבי רשת האינטרנט מחשבונים שיכולים לחשב עבורכם בצורה מיידית ואוטומטית את ערך הזהב שברשותכם, אך אם אתם לא מוכרים או ממשכנים את הזהב שברשותכם בזמן אמת ובאופן מיידי – חשוב לזכור שהפרשי הזמן הם גם הפרשים במחיר, למעלה או למטה, ואין מה להתעכב על זה יותר מדי.

אני רוצה למכור את הזהב שלי – איך אני עושה את זה?

המוני ישראלים מוכרים או ממשכנים את הזהב שלהם מדי יום. הסיבה פשוטה למדי – מדובר בדרך מהירה וקלה לקבל גישה לכסף נזיל. בעוד שעם זהב אפשר להתהדר בתכשיטים ולשמור על ערך הזהב בכיס שלכם, הרי שכאשר אתם רוצים ממש לרכוש משהו, גדול או קטן, לעצמכם או לעסק, אתם תצטרכו כסף אמיתי, מטבע מקומי (או מטבע זר), בהתאם לעסקה. זהב לא יקבלו מכם בסופרמרקט וגם לא בבנק. אך יש בישראל מי שכן יקבל את הזהב שלכם וייתן לכם עבורו כסף, ואת זה כדאי להכיר.

יש אנשי מקצוע המתמחים בסחר בזהב, כסף ויהלומים. אנשים אלו יבדקו מספר פרמטרים –

  • טוהר הזהב – מה אחוז הזהב במה שאתם מנסים למכור. זה יכול להיות 9 קראט, 18 קראט, ואפילו 24 קראט, וכמובן ככל שכמות הקראט גבוהה יותר, כך הזהב שברשותכם טהור יותר, ושווה יותר כסף.
  • משקל הזהב – ערך הזהב המתקבל במחשבוני הזהב הוא בעצם ערך של גרם בודד של זהב. כמובן שבמרבית המקרים אתם תרצו למכור כמה גרמים, ולא גרם בודד (ולפעמים אפילו יותר!) ולכן יש לחשב את ערך העסקה במכפלה של ערכו לפי גרם, כפול משקלו בגרמים, וכך לקבל את הערך הסופי.

חשוב מאוד לזכור:

מחיר הזהב משתנה כל הזמן. באם חישבתם את ערך הזהב שברשותכם במחשבון זהב מקוון (אונליין באתר האינטרנט), הרי שהערך נכון רק לרגע המסוים בו בדקתם. זה נכון שבמרבית המקרים השינויים בערך הזהב ביום-יום אינם חריפים מרגע לרגע. ועדיין, מעת מעת ישנם אירועים המשנים את ערך הזהב בצורה חריפה.

מה שחשוב הוא להבין פחות או יותר את ערך הזהב שברשותכם, וכך שכאשר תיגשו למכור את הזהב שלכם הרי שתבדקו בזמן אמת את ערך העסקה, ותסגרו על המחיר המלא.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט