מחיר הזהב – ביצוע עסקת זהב למכירה

זהב נסחר ברחבי העולם מזה אלפי שנים, כאשר מחיר הזהב במסחר המודרני בזהב מתבצע על פי יחידת מידה העונה לשם אונקייה. משקלה של כל אונקיית זהב הינו כ-31 גרם ומחירה של אונקיית זהב נקבע על פי שער יציג עולמי המתעדכן פעמיים ביום.

פרמטרים לקביעת מחיר הזהב

מחיר הזהב לפריט זה או אחר נקבע בהתאם לשני פרמטרים מרכזיים, הראשון משקל הזהב שהוא למעשה פועל יוצא של מחיר האונקיית זהב, והשני, טוהר הזהב המצוין באות K הלקוחה מהמילה קראט. כאשר פריט זהב מסוים הינו 24 קראט הדבר אומר שהוא כולו זהב טהור וזאת מכיוון ש-24 קראט מייצג פריט זהב מסוים המיוצר כולו מזהב. ככל שמספר הקראט של הפריט הינו נמוך יותר מ-24 קראט הדבר אומר שפריט הזהב יוצר בחלקו מזהב טהור ובחלקו ממתכות אחרות.

מתי תדרשו לדעת מהו מחיר הזהב?

את מחירי הזהב ככל הנראה תנסו לברר בכל פעם בה תהיו מעוניינים למכור או לקנות זהב. במקרים אלו תוכלו להסתייע במחשבוני זהב המאפשרים ליהנות מהמחיר המשוקלל של אונקיית זהב (על פי השער היציג שלה ביום השימוש במחשבון) וזאת לפי משקל הזהב אותו תרצו לרכוש או למכור ולפי טוהר הזהב (ברוב המחשבונים תוכלו למצוא מידע אודות פריטי זהב מ-9 קראט ועד זהב טהור המיוצג כ-24 קראט). יחד עם זאת, את שקילת הזהב ובדיקת טוהר הזהב מומלץ לבצע באמצעות אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא וזאת על מנת לבדוק בצורה המקיפה והמדויקת ביותר את משקל הזהב ומידת טוהר הזהב העומד לרשותכם ו/או אותו אתם מעוניינים לרכוש.

כיצד נקבע מחיר הזהב במסגרת שירותי קונה זהב או משכון זהב?

במרכז ליהלומים עוסקים ומתמחים במתן שירותי קניה, מכירה ומשכון של פריטי ותכשיטי זהב כבר למעשה מ-50 שנה. בכל אותם מקרים בהם אנו קונים זהב מלקוחותינו או ממשכנים את הזהב העומד לרשותכם למטרות נטילת הלוואה כספית באמצעותנו, החברה שלנו מקפידה על קיום תהליך בדיקה מקצועי במסגרתו מתבצעת שקילה וכן בדיקה של פריטי הזהב השונים. בהתאם המומחים של החברה משקללים את שווי הזהב וזאת בהתאמה למחירון הזהב העולמי ליום הקנייה/משכון ומעדכנים את הלקוח אודות מחיר הזהב.

ניתן לבדוק את ציטוט מחיר הזהב אונליין בדף מחשבון הזהב שלנו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט