מחיר גרם זהב – ביצוע עסקת מכירת זהב

אם גם אתם מעוניינים לדעת כמה שווה פריט הזהב או תכשיט הזהב אשר ברשותכם, בוודאי תשמחו לקרוא שיש לכם אפשרות ליהנות משירות בדיקת הערכת שווי לכל סוגי הזהב במסגרת שירותי מכירה, קניה ומשכון זהב. במאמר זה נפרט עבורכם הכל אודות מחיר גרם זהב. הבה נתחיל..

מחירון זהב

מחירו של גרם זהב נקבע על פי מחירה של אונקיית זהב שהיא למעשה יחידת מידה של כ-31 גרם זהב טהור לערך. כאשר מדברים על זהב טהור מדברים למעשה על זהב 24 קראט וכאשר הזהב הינו פחות מ-24 קראט הדבר אומר שזהב יוצר בתרכובת עם חומרי גלם ומתכות נוספים. המחיר של אונקיית זהב מנגד נקבע בהתאם לשוויו של מטיל זהב אחד במשקל 1 קילו זהב טהור, כאשר הזהב נחשב מאז ומתמיד לאחד מחומרי הגלם היחידים בעולם המצליח לשמור על ערכו ושוויו הכספי לאורך שנים רבות.

שירותי בדיקה לצורך קביעת מחיר גרום זהב

אנחנו במרכז ליהלומים מומחים בכל הקשור אל מתן שירותי משכון וקנייה של פריטי ותכשיטי זהב מכל סוג ובכל סדר גודל. שירות זה מאפשר לכם ליהנות מכסף במזומן תמורת מכירת פריטי/תכשיטי הזהב העומדים לרשותכם ומצויים בבעלותכם ו/או מנטילת הלוואה כנגד משכון אותם פריטי/תכשיטי הזהב. על מנת לאמוד באופן המדויק ביותר את מחירו של הזהב העומד לרשותכם, אנו מציעים לכם שירותי בדיקת הערכת שווי ושמאות בחינם, כאשר בדיקה זו מיושמת על ידי אנשי מקצוע מובילים מתחומם. הבדיקה עצמה משלבת בין בדיקה לטוהר הזהב המצוי בפריטי/תכשיטי הזהב אותם תרצו למכור או למשכן תמורת כסף במזומן לבין שקילת הזהב. מחיר גרם זהב בטוהר זהב כזה או אחר (מ-9 עד 24 קראט ברוב המקרים) נקבע בהתאם לשער היציג של אונקיית זהב המכילה כ-31 גרם לערך.

כלים נוספים לחישוב מחיר הזהב

באמצעות מחשבון זהב העומד לרשותכם באתר זה, תוכלו לחשב את מחירו של הזהב העומד לרשותכם, כאשר כל שאתם צריכים לעשות לצורך החישוב הוא להזין בתוך המחשבון את הנתונים השונים הידועים לכם אודות משקל הזהב ומידת טוהר הזהב. פעולת המחשבון תציג בפניכם את שקלול מחיר הזהב כאשר חלוקת המחיר הכולל למספר הגרמים של משקל הזהב תאפשר לכם לדעת מהו מחיר גרם זהב לאותו יום בו ביצעתם את החישוב.

מוזמנים לבצע חישובים אונליין במחשבון הזהב הייעודי שלנו לחישוב מחיר גרם זהב:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט