מה חשוב לדעת על תהליכי משכון יהלומים?

אם בדומה לרבים אחרים, גם אתם זקוקים להלוואה כספית באופן מיידי ובמזומן או שעומדים לרשותכם תכשיטי יהלום אותם תהיו מעוניינים למשכן כנגד קבלת ההלוואה, זה הזמן לדעת הכול על תהליכי משכון יהלומים במרכז ליהלומים.

Selling diamonds for cash

אנחנו במרכז ליהלומים עוסקים ומתמחים בתהליכי קנייה, מכירה ומשכון של כלי כסף, זהב ויהלומים כבר למעלה מ-50 שנה. במעטפת השירותים המורחבת שלנו תוכלו ליהנות גם משירותי ייעודי ומקצועי למטרות משכון של יהלומים במסגרתו אנו מעמידים לרשותכם הלוואה כספית במזומן כנגד משכונם של תכשיטי יהלומים בכל גודל וכמות.

מה חשוב לדעת על תהליכי משכון יהלומים?

משכון יהלומים הינו שירות ייעודי ומקצועי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לקבל לידיו הלוואה כספית במזומן תמורת משכונם של תכשיטי היהלומים השונים העומדים לרשותו. במסגרת השירות אנו תהליך הערכת שווי מדויק של תכשיטי היהלומים אותם תהיו מעוניינים למשכן תמורת קבלת ההלוואה, כאשר תהליך הערכת השווי כולל בתוכו גם בדיקת מחירון יהלומים על פי חישוב עולמי בשוק היהלומים. לאחר בדיקות הערכות השווי של נציגינו המנוסים והמיומנים בנושא, אנו נציג בפניכם הצעה לנטילת הלוואה, כאשר סכום ההלוואה נקבע בהתאם לממצאי בדיקת הערכת השווי. ברגע נטילת ההלוואה תקבלו לידיכם מסמך רשמי המפרט בתוכו את פרטי העסקה ותנאי החזר ההלוואה וקבלת התכשיטים אותם משכנתם.

איזה סוגי יהלומים ניתן למשכן כנגד קבלת הלוואה?

ניתן למשכן את כל סוגי היהלומים בכל גודל ובכל כמות ובהתאם לשווים הכספי לקבל לידיכם הלוואה כספית באופן מיידי ובמזומן. אנחנו במרכז ליהלומים ממשכנים יהלומים עם או ללא תעודה גמולונית, יהלומים מגודלים, יהלומים צבועים, יהלומי HPHT, יהלומי מוסונייט ועוד מגוון רחב של יהלומים.

למי מיועד השירות?

שירותי משכון יהלומים מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין או נדרש להלוואה כספית במזומן העומדת לרשותכם כנגד משכון תכשיטי יהלומים שונים העומדים לרשותכם. את התכשיטים תוכלו להשיב לידיכם בכל רגע נתון כנגד החזר מלוא ההלוואה אשר הועמדה לרשותכם ו/או לממש את אופציית המכירה במסגרתה סכום ההלוואה עומד כנגד קניית היהלומים על ידינו.

לסיכום, משכון תכשיטי יהלומים הינה הדרך האופטימאלית ביותר לקבלת הלוואה כספית מיידית ובמזומן. בהצלחה!

מידע נוסף על משכון יהלומים בלינק הבא:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט