כך תדעו מהו מחיר גרם כסף לקראת מכירה

מהו מחיר גרם כסף

הם נמצאים כמעט בכל בית בישראל. כלי כסף – שימושיים יותר או פחות – שמלווים משפחות רבות למשך דורי דורות. הפמוטים שהעלו אבק, כלי כסף למטבח שכבר לא נעשה בהם שימוש, ועוד פריטים רבים שאנו בקושי מבחינים בהם בשגרת היום יום – כל אלו עשויים להיות שווי ערך הרבה יותר משנדמה לכם. הם אמנם יפים ונחשבים לאיכותיים אך אינם משמשים אותנו כיום בעולם שבו העיצובים והחומרים כה התשדרגו והתחדשו. אז אם אתם מוצאים את עצמכם מסתכלים על אותם כלים עתיקים ותוהים לעצמכם למה אתם עדיין מחזיקים בהם, כדאי שתחשבו על מכירת כלי כסף שיכולה להפתיע אתכם עם כסף מזומן שלא תצטרכו לעבוד בשבילו בכלל.

כדי לבצע עסקת מכירה של כלי כסף, יש מספר דברים שחשוב לדעת בטרם קבלת ההחלטה. הבנה בסיסית בתחום תוכל לעזור לכם להחליט על מועד נכון לביצוע העסקה, לבחור עסק ראוי והגון שבו תבצעו את המכירה, ואפילו לדעת מראש מה בערך יהיה הסכום שתקבלו עבורם.

איך תדעו מהו מחיר גרם כסף?

יש מספר כלים ופרמטרים המסייעים לאנשי המקצוע לקבוע את מחיר הכסף:

  • משקל – ככל שמשקל הכסף יהיה כבד יותר, כך הוא ככל הנראה יהיה שווה יותר.
  • הרכב המתכת – אחוז הכסף הטהור בפריט ואחוזי המתכות האחרות המרכיבות אותו – על סוגן וכמותן – הוא מדד שמחשבים בעזרת כלים מקצועיים ועל פיו ניתן לקבוע את איכותו של הפריט.
  • שנת ייצור הפריט – ככל ששנת הייצור של הפריט רחוקה יותר, כך הוא נחשב עתיק יותר ונדיר יותר – ולכם שווה יותר מפריטים חדשים.
  • עיצוב וייחודיות – אם שעון הכסף שאתם רוצים למכור הוא יחיד במינו, מעוצב ביד אמן ואין למצוא כמותו באף מקום אחר בעולם, הסיכויים לטובתכם ותוכלו לדרוש עליו יותר משעון מודרני אחר.
  • ביקוש לפריט – אם יש לקונה שלכם מאות פמוטי כסף, הסבירות שירצה להשקיע בעוד זוג גנרי הוא קלוש ועל כן המחיר שיציע יהיה נמוך במידה מסוימת. אבל אם יש ברשותכם פריט שרבים מחפשים להניח עליו את ידיהם, הקונה בוודאי ירצה למכור אותו בעצמו ולכן יציע לכם סכום גבוה יותר.
  • מצבו של הפריט – אם צמיד הכסף שאתם מעוניינים למכור לחנות נמצא במצב שמור ונקי שקל לשווק ולמכור הלאה, ככל הנראה תקבלו עליו יותר כסף מזומן מאשר אם תגישו לבדיקה צמיד שבור, שרוט ומלוכלך.

איך לבחור קונה?

יש המון אנשים פרטיים ובתי עסק שקונים ומוכרים זהב, אך לא על כולם ניתן לסמוך. בחרו את הקונה שלכם על פי הקריטריונים הבאים:

  1. הקונה בעל ניסיון מוכח בתחום.
  2. הקונה מציע לכם הצעת מחיר הוגנת (תוכלו לבדוק זאת מראש בעזרת מחשבון כסף).
  3. הקונה נותן כסף מזומן תמורת הכסף ולא שוברים או המצאת אחרות.
  4. הקונה מתנהל בצורה חוקית ושירותית.

למידע נוסף ליחצו – מחיר גרם כסף

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט