מדריך מכירת זהב ישן

מדריך מכירת זהב ישן

יש לכם זהב ישן בבית ואתם רוצים לנצל אותו למטרות יעילות? לא מצליחים לסגור את המינוס וצריכים להתאפס על עצמכם? הבנק כבר לא מוכן לתת לכם הלוואות ואתם לא יודעים למי לפנות? רגע לפני שאתם פונים לגורמים הלא נכונים כדי לנסות להתאזן כלכלית, פונים לשוק האפור או לגורמים שיכולים רק לסבך אתכם, הכנו עבורכם מדריך למכירת זהב ישן.

רבים כבר יודעים כי זהב ישן הוא הזדמנות מצוינת להכניס כסף באופן פסיבי בלי לעבוד. במקרים רבים, קוני הזהב יסכימו ואף ישמחו לקנות מכם את הזהב שלכם תמורת הלוואה מסוימת, וכאשר תוכלו להחזיר את ההלוואה אזי תקבלו את הזהב שלכם בחזרה. באופן זה אתם יכולים להיות רגועים בידיעה כי אתם לא ממשכנים את הזהב שלכם לנצח ולא מוותרים על הזהב שלכם.

באופן זה, גם אם הזהב שלכם יקר לכם והוא ירושה מההורים או מהמשפחה המורחבת, אתם לא צריכים לוותר על מה שחשוב לכם באמת ולא מסכנים את עצמכם בזה שאתם כבר לא יכולים ליהנות מהזהב ומהזכרונות. מכירת זהב ישן בתל אביב מאפשרת לכם להיעזר באופן זמני בזהב על מנת לאזן את המצב הכלכלי ולאחר מכן – תוכלו לשוב בהקדם האפשרי ולאזן את עצמכם.

כיצד מוכרים זהב ישן?

ראשית, חשוב להעריך את משקל הזהב שבאמצעותכם. אם אתם רוצים להפוך  את הזהב שבאמצעותכם לכסף מזומן, עליכם לשקול היטב את התמורה שאתם יכולים לקבל תמורת הזהב ולהעריך בצורה טובה יותר את האפשרויות העומדות לרשותכם.

כל אונקיה של זהב שווייה 1300$ ויש לחלק במספר הגרמים של הזהב שיש באמצעותכם. אונקיה היא יחידת משקל ששוויה 31.1 גרם, כך שתוכלו לחשב את משקל הזהב שיש אצלכם. בחלוקה ל-31.1 תוכלו לדעת כמה תקבלו על כל גרם של זהב, ובחישוב פשוט גרם של זהב מגיע ל-41.8 דולר לגרם אחד של זהב טהור.

לאחר החישוב תוכלו לבחון מה מציעים מקומות שונים תמורת הזהב שבאמצעותכם וכך תוכלו להיות חכמים יותר ולהגיע לסכומים הרצויים לכם. על ידי חישוב נכון של עלויות הזהב שבאמצעותכם תוכלו לחשב מבעוד מועד כמה מגיע לכם עבור הזהב ותוכלו להגיע מוכנים לסוחר בידיעה מלאה של הסכום שמגיע לכם בלי לצאת נפסדים.

כיצד להעריך את מחירו של הזהב?

ראשית יש לשקול את הזהב שבאמצעותכם ולחשב את המחיר לפי גרמים. באופן זה תוכלו להיות בטוחים ולדעת כמה שוקל הזהב שלכם וכך לערוך השוואה בין הסוחרים כדי שתוכלו להיות יעילים יותר בבחירת הסוחר שאצלו תמשכנו את הזהב תמורת מזומנים.

ידיעת ערכו של הזהב שנמצא אצלכם תסייע בידכם לערוך משא ומתן בין סוחרים שונים ולבחור את הסוחר שהכי משתלם לכם למכור לו או למשכן אצלו את הזהב.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט