מדריך מכירת זהב ישן לכל המבקש

מדריך מכירת זהב ישן

זהב תמיד היה נחשב לאחת המתכות האצילות ביותר בעולם, כבר משחר ההיסטוריה בני האדם חלקו לו כבוד והוא נחשב לאלמנט היקר ביותר בענף הסחר העתיק. כיום, אנחנו אמנם משתנים במטבעות קטנים ושטרות, אך כבודו של הזהב עודנו מונח במקומו. נכון שאינכם יכולים למכור את התכשיטים שלכם או להחליף אותם, אך באמצעות מדריך מכירת זהב ישן זה תלמדו שלא רק שתוכלו להרוויח מהזהב שברשותכם, אלא שזה קל יותר ממה שאתם חושבים.

הרי לרובנו יש אלמנטים שונים שעשויים מזהב בבית שפשוט אין לנו צורך בהם. בין אם מדובר על תכשיטים, כלי מטבח ואפילו חפצי נוח כאלו ואחרים. בפעמים אחרות זהו אוסף המטבעות הישן של סבא שעבר בירושה, המכיל מטבעות שונים ומשונים מתקופות ואזורים בעולם. כל אלו יכולים להיות שווים הרבה מאוד כסף, אבל מה שחשוב הוא כמובן לבחון את העניין לפני שממהרים למכור לאדם הראשון שפוגשים. במאמר זה, נסביר כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

שלא יעבדו עליכם – מדריך מכירת זהב ישן

אנחנו כבר יודעים שלזהב יש ערך, אנחנו רק לא יודעים מה הערך המדויק. בעיקר כשאנחנו לא אנשי מקצוע בתחום. הרי בעבר הרחוק הזהב שימש למסחר, וכיום אנו משתמשים בו למטרות אחרות. כך, אין פלא שרבים מעוניינים להיפטר מזהב שאין הם משתמשים בו. בעזרת מדריך מכירת זהב ישן שיצרנו, תוכלו להבין בדיוק כיצד לעשות זאת:

  • בחינת האופציות – בפנים עומדות מספר אפשרויות למכירת הזהב שאינכם צריכים. האפשרות הראשונה היא פשוט למכור את הזהב לחנות תכשיטים באזורכם, ולקבל בתמורה שובר כספי בערך הזהב שנתתם לשימוש עתידי בחנות. אופציה אחרת ומשתלמת יותר כנראה, היא למכור את הפריטים לקונה זהב מקצועי שישלם לכם במזומן בהתאם לערך הפריטים.
  • תבדקו חשבוניות – לא סתם אומרים לשמור חשבוניות וקבלות כשקונים פריטים יקרים, על אחת כמה וכמה כשמדובר על פריטים עשויים זהב. אם קיבלתם אותם בירושה, ייתכן שהם יגיעו עם חשבוניות. חפשו את הניירת הזו, היא תוכל לעשות סדר בערכו האמיתי של הזהב (או לפחות ערכו במועד בו הוא נקנה) ולתת בסיס להערכה כיום.
  • ערך הזהב בבורסה – לזהב יש ערך בבורסה וכמו כל אלמנט אחר בבורסה, הערך הזה משתנה ללא הרף. על כן, מומלץ מאוד לבחון את ערך הזהב בבורסה ביום נתון ולהחליט האם ברצונכם אולי לדחות את המכירה לפעם אחת, כשזה ישתלם לכם הרבה יותר.

בדיקת ערך זהב עצמית

ודאי לא העליתם על דעתכם שתוכלו לבצע בדיקת ערך באופן עצמאי. כחלק מיצירת מדריך מכירת זהב ישן זה חשבנו לחלוק את הסוד! ובכן, ראשית נציין שמובן שהחישוב העצמאי לעולם לא יהיה מדויק, אך הוא יהווה בסיס חזק שעל פיו תוכלו להעריך פחות או יותר כמה כסף שווה הזהב שלכם. המחשבונים הללו זמינים באינטרנט ודורשים את משקל הזהב ואת הקראט שלו, בכדי להציג תוצאה מדויקת פחות או יותר. כך, תגיעו מוכנים למעמד המכירה ותדעו לדרוש את המגיע לכם.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט