למי מוכרים זהב

למי מוכרים זהב – על הגינות בשוק המתכות

קיבלתם בירושה מזכרת שבתוכה מטיל זהב קטנטן. והאמת שרציתם לשמור אותה אבל עכשיו הבן נוסע לפולין וגם חמש מאות שקל יעזרו כאן. למי מוכרים זהב? ובכן, יש לא מעט מקומות שלהם אפשר למכור זהב והשאלה העיקרית היא כמה הגנה אתם רוצים. כי אפשר לגשת גם אל חנות תכשיטים ולמכור לה במקום או למצוא צורף שחסר לו זהב אבל אז לא תדעו אם קיבלתם מחיר נכון. ההמלצה שלנו היא להגיע אלינו, בבורסה לתכשיטים, שם אנחנו בודקים את הזהב, מעריכים את שוויו ונותנים לכם מזומן עם כל הידע שאנחנו יודעים לתת.

למי מוכרים זהב בתוך תכשיט?

כאן אנחנו קונים את התכשיט כולו ואין צורך לפרק מתוכו את הזהב או את אבן החן שמשובצת בו. אבני חן בתכשיטים הן חלק מתחומי הידע של הגמולוג וכל חברה כמונו מחזיקה גמולוג עם תעודה וניסיון. הוא בודק את התכשיט ויעריך את שוויו בהתאם למחירי הזהב בשוק. על מחירי הזהב נדון לחוד. בבואכם לשאול למי למכור זהב, חסכו מעצמכם את החיפוש אחרי התעריף היומי. אצלנו תוכלו לקבל הצעת מחיר המותאמת לתעריף הנוכחי ולשווי התכשיט או המדליה שהבאתם.

מוכרים זהב למי שנותן לכם בטחון

המחיר שתקבלו אצלנו כולל אמינות וזה מבטיח לכם שהזהב מגיע אל מקומות חוקיים, שייעשה בו שימוש לפי החוק וכו'. ואמנם, מכירה לאדם  פרטי, צורף או בעל חנות תכשיטים, יכולים להיות לה יתרונות משלה אבל כאמור, הכתובת הנכונה היא חנות שיושבת בבורסה לתכשיטים, מבצעת רכישות של זהב כחלק רגיל מן העסקים היומיים שלה ונותנת לכם את השווי האמיתי של הזהב.

למי מוכרים זהב בכדי לקבל כמה שיותר

השוואת הצעות מחיר כן  אפשרית. השאלה היא האם כדאי להשקיע זמן וכאב ראש עבור חמישים שקל נוספים. לפני זמן מה עלתה באחד העלונים שעוסקים בזהב, הטענה, שבאולמות תצוגה לקוחות פוטנציאליים משווים את מחיר המוצר עם הצעת מחיר אחרת, תוך כדי ביקור באולם התצוגה, באמצעות גלישה בטלפון הנייד. בעלי האולם רטנו אבל לא הייתה להם שום ברירה. לקוחות אחראיים ושקולים מוכרים זהב למי שאצלו העסקה מבוצעת מהר ובביטחה. יש לזכור שבהיותנו חנות בבורסה לתכשיטים הזהב שבידי הלקוחות מאובטח יחד עם כל המקום וזהו חלק מן התשובה לשאלה למי מוכרים זהב. בנוסף, בזכות הגמולוג שעומד לרשותנו אנחנו יודעים לקנות גם זהב שבא בכמויות קטנות מאד וגם זהב ישן שנראה פגום או שניזוק במשך הזמן. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט