למה לבצע קניית זהב?

זהב כבר שנים רבות נחשב לדבר בעל ערך, לאורך הזמן בעת משברים פוליטיים ומערבולות כלכליות זהב תמיד היה ברירת המחדל להשקעה בטוחה והגנה על הכסף שברשותך נגד איום האינפלציה ואובדן ערך המטבע המקומי.

קניית זהב כהגנה נגד אינפלציה

אינפלציה משמעותה העלייה במחיר של מוצרים ושירותים כנגד ירידת ערך המטבע המקומי שכנגדו משלמים עבורם, היחס לזהב תמיד היה בזמנים שכאלו כקרן גידור נאמנה נגד אינפלציה כאשר הוכח כוח קנייה חזק בכל העולם אל מול המתכת היקרה ותמיד החזיק ערכו כאשר דברים אחרים איבדו מערכם.

קונים זהב למטרות סחר והגנה על הממון

הזהב הנו קרן גידור קלאסית עקב יכולתו להחזיק ערך לאורך ההיסטוריה, בזמנים הויקטוריאנים היה נאמר כי "חליפה איכותית של גנטלמן צריכה לעלות סוברין אנגלי בודד מזהב" כאשר כיום סוברין אנגלי שווה 1140 ש"ח ליחידה (22.5.18) כך שמאז התקופה הויקטוראנית ועד היום משפט זה הוכח כנכון.

קניית זהב כקרן גידור נגד תקופות אובדן אמונה במטבע

אינפציה של המטבע המקומי תמיד היווה אתר של ממשלות רבות בעידן המודרני, הגנה על המטבע הלאומי ותוך כדי לשמור על מאזן התשלומים ויציבות הכלכלה הינו דבר חיוני לרווחת הכלכלה.
זהב תמיד היה יוצא דופן והיווה החזקה חזרה כנגד הדולר האמריקני (מטבע הסחר העולמי) וכאשר הדולר נחלש לרוב הזהב מגיב ונא בכיוון הנגדי לדולר האמריקני,קניית זהב בתקופות רבות היווה תשובה להרבה אסטרטגיות השקעה.

קונים זהב כיסוד חזק לתיק ההשקעות

בניית תיק השקעות גדול ומגוון זה דבר חשוב בכדי לשמור על איזון ולהגן על ההשקעות שלך כשאתה יודע שאם משהו מתרסק השני מנגד נוסק ובכך מגן עלייך מהפסד קיצוני , יועצים פיננסים רבים ממליצים למשקיע הפרטי להחזיק בכ 10 עד 20 אחוז של בסיס חזק כמו זהב או דולר אמריקאי.

קונים זהב בגלל הניידות

זהב למעשה מוצר דיי נייד כל עוד הכמות סבירה , כלומר אתה יכול בקלות לאחסן או לשנע את הזהב שברשותך גם אם זה מאוחסן בביתך או בכספת בטחון בבנק.
בתקופת השואה זהב היה הדבר היחיד שניתן היה לשנע ולקחת איתך לכל מקום בניגוד לנכסים והשקעות שנלקחו מהאנשים , לכן היו קונים זהב בגלל ניידותו ואמינותו בסחר העולמי.

ביצועים של זהב

בשלושים וחמש שנה האחרונות (משך זמן ממוצע של השקעה) מחיר הזהב נסק מסכום של 460 ש"ח לאונקייה של זהב (1978) והגיע למחיר זהב של 4500 ש"ח לאונקייה של זהב (2013) – מדובר בתשואה של 875 אחוזים…! במשך חמשת השנים האחרונות מחיר הזהב עלה תוך כדי התחזקות ממשברים פוליטים ואי יציבות כלכלית ובכך הציב עצמו כהשקעה רצינית מעל כל מניה או אסטרטגיית השקעה אחרת.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט