כמה באמת שווה הזהב שלכם?

מכירת זהב ישן במזומן

ישנם לא מעט אנשים המחזיקים בביתם פריט מזהב כזה או אחר. יש מי שיש בחזקתו צמיד זהב יקר במיוחד, יש מי שמחזיקה בשרשרת מעוצבת של אחד מגדולי מעצבי התכשיטים ויש מי שיש בביתו פמוטים מזהב שעברו בירושה לדורי דורות. איך תדעו כמה שווה באמת הזהב שלכם? מה אתם יכולים לעשות עם כלי הזהב והתכשיטים שאינכם משתמשים בהם יותר ואיך תכלו לעשות מזה כסף? מכירת זהב ישן במזומן זהו פתרון שרבים פונים אליו גם כדי להיפטר מפרטי הזהב שברשותם שאינם משתמשים בהם יותר וגם כדי להרוויח סכום יפה על הפריטים שהם מוכרים.

לפני שנפרט על השלבים לבירור ערך הזהב שברשותכם ואיך אתם יכולים לקבל עליו את הכסף, חשוב להגיד, מכירת זהב אינה מתאימה לכל אדם המחזיק בזהב. אם אתם מתלבטים למשל, רצוי שתחשבו על כך עוד קצת לפני שאתם מוכרים את הפריט עליו אתם מתלבטים כי לא תכלו להחזירו אליכם מאוחר יותר. שנית, אם יש לכם ערך סנטימנטלי על פריט גם כאן רצוי לקחת את הזמן ולבחון האם זו תהיה ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם. אם אתם בטוחים כי פריט הזהב שברשותכם אינו עוד שלכם, אתם לא מרגישים שייכות אליו, אתם לא שומרים לו ערך סנטימנטלי ולא מתלבטים אז הגיע הזמן לעבור שלצעד הבא ולמכור את הזהב שלכם.

כמה באמת שווה הזהב שיש לי?

נתחיל מסוג הזהב שאתם מחזיקים, ערך הזהב נמדד בטוהר המתכת, מה שנקרא קראט. ככל שיש לכם קראט גבוה יותר כך ערך הזהב גבוה יותר. את הזהב מתמחרים לפי משקל ולכן גם גודל הפריט ומשקלו חשוב מאוד כדי לדעת כמה שווה הפריט שלכם. אך לא רק על הנתונים היבשים אתם יכולים להרוויח יותר. ישנם אספנים למשל שיכולי להציע סכומים גבוהים למדי כשמדובר בפריט עם תעודות. למשל, אם רכשתם שרשרת ממעצב מפורסם או קניתם במכירה פומבית פריט שהיה שייך לשחקן מפורסם ויש לכם את הקבלות המוכיחות את הרכישה תוכלו אפילו לקבל יותר כסף על הפריט. אך חשוב לבחון את הנתונים הללו עם אנשי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון שיציעו לכם הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת לפריט שלכם.

פחות מומלץ לפנות לחנויות תכשיטים כשאתם רוצים למכור את הזהב שלכם, אלו למעשה גוזרים קופון על המכירה שלכם ולמעשה מציעים לכם מחיר נמוך יותר כך שהם לא יופסדו מהמכירה עבור קונה הזהב המורשים שגם ככה הם ימכרו את התכשיט שלכם לו, כך שאתם למעשה משלמים על התיווך. אם כך, מה כן כדאי לכם לעשות? היכנסו למחשבוני זהב שנמצאים באינטרנט כדי לחשב את הערך הכללי של הפריטים שלכם ולאחר מכן פנו לקונה זהב אמין ומקצועי ישירות וכך תחסכו את התיווך המיותר שיעלה לכם גם כסף בסופו של דבר.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט