כל מה שרציתם לדעת על מחיר גרם זהב

כל מה שרציתם לדעת

מסחר בזהב נחשב כיום ללא כל ספק לאחת מאפשרויות ההשקעה הכדאיות ביותר, כשהגידול המתמיד במספר המשקיעים מידי שנה, מספר על כך אולי באופן הטוב ביותר.  במסגרת עסקאות מכירה או קניית זהב, קיימת חשיבות רבה למונח ״מחיר גרם זהב״, הקובע למעשה את גובהם של הסכומים המועברים ביו הצדדים. במאמר זה, נציג לפניכם את כל הפרטים והמידע הרלוונטי למונח זה, כשייסעו לכם במידה ותחליטו בעתיד לסחור בזהב, כסף או כל מתכת אחרת.

על סמך מה נקבע מחיר גרם זהב?

בדומה למה שמתרחש בבורסות המובילות ברחבי העולם, העוסקות בין היתר במסחר במניות, מכירת כלי כסף ואגרות חוב ממשלתיות, מתנהל עולם מסחר שלם ונפרד גם בכל הקשור לזהב. בהתאם לכך, עדים אנו מידי יום לשערים משתנים של מחיר גרם זהב, הנסחר בבורסה אשר ממקומות ברחביה של העיר לונדון. החישוב של מחירו של כל גרם זהב, נעשה באמצעותה של יחידת מידה בשם ״אונקיה״, כשכל אונקית זהב נמדדת לערך בקצת יותר מ- 30 גרם    

מדוע חשוב כל כך לדעת מהו מחיר גרם זהב?

בין אם מדובר בקניית זהב או במכירת זהב, חשוב במיוחד לדעת בשני המקרים מהו מחיר גרם זהב. חישוב וידעת המחיר המדויק בעבורו של כל גרם זהב, מסייעת לנו לחשב מאוחר יותר מהי עלותה הכוללת של כל עסקה מן נסוג הזו. בהתאם לכך, על סמך ידיעת הערך של כל גרם זהב, יכול כל אחד לבצע את הצעדים המסחריים הנבונים והכדאיים ביותר, אשר עשויים מאוחר יותר להביא את הרווחים להם מצפים. 

מהי חשיבותו של הקראט בקביעת מחיר הזהב?

כשניגשים לחשב מחיר גרם זהב, ניתן דגש כמובן גם לטוהר של אותו זהב. מידת הטוהר של הזהב מוכרת גם בשם ״קראט״, כשככל ומדובר במידת טוהר גבוהה יותר, כך כל גרם זהב יהיה איכותי ויקר הרבה יותר. בהתאם לכך, מחיר גרם של זהב 24 קראט יהיה גבוה הרבה יותר מאשר זה של מחיר גרם זהב 4 קראט. 

מחיר גרם זהב היום

המונח ״מחיר גרם זהב״, נחשב למעשה כיום למפתח המרכזי ביותר בכל עסקת מסחר בזהב, בדומה לשער היציג של מטבעות מובילים בעסקאות מכירת כלי כסף. בהתאם לכך, בכל פעם שנערך מסחר בזהב, חשוב לוודא מהו מחירו של כל גרם זהב אשר מעוניינים לקנות או למכור, כשלאחר מכן קל יותר להחליט האם מדובר בתיזמון מתאים וכדאי לביצוע עסקה מצד אחד, לעומת כזה המחייב בהמתנה לשינוי מגמה מסוים בשיעורי המחירים מן הצד האחר.

ניתן לבדוק את ציטוט מחיר הזהב אונליין בדף מחשבון הזהב שלנו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט