כל מה שחשוב לדעת לפני בחירת קונה זהב!

יש לכם זהב שאתם רוצים למכור? אז אתם צריכים לבחור קונה זהב! כאן תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם לפני בחירת הקונה המתאים ביותר עבורכם

קונה זהב

מכירה וקנייה של זהב – האינטרס המשותף

הזהב הוא מתכת יקרה ומבוקשת. אבל פעמים רבות הוא נמצא אצלנו בצורה כזו, שלא באמת מועילה לנו וכך הוא לא בשימוש וככל הנראה, גם לא יהיה בשימוש בעתיד. לעומת זאת, היות שניתן להתיך את הזהב וליצור ממנו דברים אחרים וחדשים, תמיד יהיה מי שישמח לקנות את הזהב שלכם וכך גם אתם תרוויחו – כסף מזומן, וגם הקונה ירוויח – את האפשרות ליצור משהו חדש או למכור הלאה ולהרוויח כסף גם כן.

חפצים נפוצים למכירה

ישנם סוגים של חפצים מזהב, שהם נפוצים יותר מהאחרים. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא תכשיטים כמו עגילים, טבעות, צמידים, שרשראות ועוד. כמו כן, יש גם חפצי נוי משולבים בזהב ועוד. כמו כן, יש גם חפצים שונים שאינם עשויים מזהב, אבל מצופים זהב ולכן גם הם יכולים להיות רלוונטיים למכירה.

הקונים המוכרים לכולנו

יש שתי אפשרויות נפוצות למכירת זהב. האפשרות הראשונה היא קונה זהב, עליה נרחיב בהמשך, והאפשרות השנייה היא חנויות תכשיטים, עליה נרחיב כעת. האפשרות של מכירת זהב לחנויות תכשיטים יכולה להיראות מאוד אטרקטיבית. אבל חשוב לשים לב לפרטים הקטנים של אפשרות זו. ראשית, תמורת הזהב תקבלו זיכוי או הנחה לרכישת תכשיטים בחנות ובנוסף, בדרך כלל התמורה תהיה נמוכה יחסית לאפשרות השנייה.

האפשרות של קונה זהב

כאמור, ישנה אפשרות נוספת מלבד מכירת הזהב לחנות תכשיטים – קונה זהב. אפשרות זו אמנם מוכרת קצת פחות, אבל היא הרבה יותר משתלמת. הסיבה לכך היא, שקונה הזהב ייתן לכם תמורת חפצי הזהב שלכם כסף מזומן, בו תוכלו להשתמש כפי שתבחרו וסיבה נוספת לכך היא, שהוא ייתן לכם תמורה יותר גבוהה.

בחירת הקונה

אם החלטתם למכור את הזהב שלכם לקונה זהב, חשוב לבחור את הקונה הטוב ביותר עבורכם. הכוונה היא לכך, שחשוב לבחור קונה אמין. קונה שייתן לכם את התמורה המגיעה לכם עבור הזהב שאתם מוכרים לו וייתן לכם את הצעת המחיר ההוגנת ביותר וכמובן – גם את המסמכים הנדרשים!

בדיקת ההגינות

אחת הדרכים הטובות ביותר לבדוק את ההגינות של קונה זהב היא על ידי ביצוע בדיקה עצמאית של שווי הזהב שלכם. את זה ניתן לעשות באמצעות מחשבון זהב, שניתן למצוא ברשת האינטרנט ואליו יש להזין את משקל הזהב שאתם רוצים למכור ומידת הטוהר שלו. המחשבון יוסיף לחישוב גם את שווי מניית הזהב בבורסה, נכון לאותו יום מסחר, וכך תוכלו לקבל אומדן ריאלי של שווי הזהב שאתם מציעים למכירה.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט